Spełniamy postanowienia noworoczne
Tak jest, a na pierwszy strzał idzie silniczek tzn. wymiana uszczelki pod głowicą, planowanie itp. Na razie nie będę zdradzać co dalej ale w ubiegłym roku 2K16 wpadł gwint, dystanse, hamulce, sprzęgło, serwis klimy, rozbudowa audio, naprawa foteli, pompa wspomagania plus pasek itp, płyn chłodniczy plus termostaty (do 3 razy sztuka i przez to mam głowicę do roboty), znalezienie problemu "airbag", listwa zapłonowa plus świece no i jakieś tam kosmetyczne oraz drobne sprawy.
by
nitro997
Widać, że o autko dbasz, co się chwali. No ten rok zapowiada się dobrze. A może by tak coś dwulitrowego tam wrzucić, a nie robić głowicy 1.6? Chociaż jak silnik masz w stanie dobrym, to nie ma sensu.
OdpowiedzStożek w wolnossaku przy samym silniku chyba nie jest najlepszym pomysłem.
Odpowiedz@kitt2496: wiesz co, nie zależy mi na mocy a na stabilności :) trochę dziwne do zrozumienia ale cóż :D A po drugie mniejsze OC :D
Odpowiedz@Szucik: Ja już to przerabiałem ale robić kolanka jak w Mario i puszczać zygzakiem to psuje efekt wizualny. Miałem dolot ze zderzaka ale usunąłem ponieważ nie było słychać tego "basu" a druga sprawa nie odczułem różnicy.
OdpowiedzO co chodzi z tym termostatem i płynem ? Że po ich wymianie masz głowicę do roboty ?
Odpowiedz@Panzwami: kupiłem pierwszy i on się rozwalił w układzie (tak po prostu sam od siebie, wyciągałem pojedyncze elementy po około miesiącu od montażu). Drugi zaś zawieszał się i zagotował mi silnik na autostradzie oraz drogach ekspresowych, od początku mi się nie podobał, stąd puściła uszczelka z przegrzania. Najlepsze termostaty robi firma Vernet! ten działa dosłownie jak fabryczny.
Odpowiedz@nitro997: Dzięki, dobrze wiedzieć, bo mnie też czeka wymiana termostatu, a skoro mówisz, że vernet działa jak powinien to pewnie kupie tej firmy
OdpowiedzOd siebie dodam, że super podejście do tematu - podoba mi się :)))
Odpowiedz