@Borsucjusz: @wolverine:
Właśnie o tyle ciekawe, że dziury nie bardzo będą powstawiać a jeżeli powstanie to łatwo ją załatać moim zdaniem. Z przyczepnością też nie powinno być problemów, ogniwa są pokryte warstwą żywicy.
Problem leży gdzie indziej, kilometrowy odcinek to koszt 5 milionów euro. Nim inwestycja się zwróci, to... kope lat. Pewnie więcej niż przewidywana długość eksploatacji takich ogniw :P
Ciekawe czy wytrzymają ciężar TIR-a z ładunkiem osobówka waży średnio 1,5 tony. 40 ton to jednak chyba za dużo.Sam pomysł fajny czy tylko nie przekombinowany , równie dobrze przy każdej jednej latarni można by było takie coś postawić...
Ciekawe jak z dziurami w takiej drodze :-)
Odpowiedz@Borsucjusz: Dziury jak dziury, ale mnie zastanawia jaka jest przyczepność opon na takich panelach.
Odpowiedz@Borsucjusz: @wolverine: Właśnie o tyle ciekawe, że dziury nie bardzo będą powstawiać a jeżeli powstanie to łatwo ją załatać moim zdaniem. Z przyczepnością też nie powinno być problemów, ogniwa są pokryte warstwą żywicy. Problem leży gdzie indziej, kilometrowy odcinek to koszt 5 milionów euro. Nim inwestycja się zwróci, to... kope lat. Pewnie więcej niż przewidywana długość eksploatacji takich ogniw :P
OdpowiedzA mnie ciekawi co stanie się po szlifie motocykla czy wypadku z udziałem ciężarówki.
OdpowiedzCiekawe czy wytrzymają ciężar TIR-a z ładunkiem osobówka waży średnio 1,5 tony. 40 ton to jednak chyba za dużo.Sam pomysł fajny czy tylko nie przekombinowany , równie dobrze przy każdej jednej latarni można by było takie coś postawić...
Odpowiedz