Tylnia os moze byc napedzana ale to przednia sluzy do skrecania i hamowania . Co z tego ze bedziesz mial przyczepnosc z tylu jak wylecisz z pierwszego zakretu?
@ML9: Czemu? Demotywator wzięty z innej strony. Wszystko zależy do czego auto ktoś wykorzystywał. Jak do zabawy - łańcuchy są założone prawidłowo. Ale jak do użytkowania codziennego - to cóż. Ktoś pomylił osie. Właśnie dlatego napisałem, że użytkownicy MK nie będą mieli problemów z odpowiedzią.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
22 stycznia 2017 o 18:26
Jeżeli masz tylko jedna parę łańcuchów i wracasz z gór, może mieć to sens. Lepiej bezpiecznie hamować niż przyśpieszać.
OdpowiedzWłaściciel
OdpowiedzTylnia os moze byc napedzana ale to przednia sluzy do skrecania i hamowania . Co z tego ze bedziesz mial przyczepnosc z tylu jak wylecisz z pierwszego zakretu?
Odpowiedz@paVWel: Spróbuj z takim setup'em hamować. Zaczniesz hamować to nagle tył Cie wyprzedzi ;)
OdpowiedzMoże drugi łańcuch na lewym tylnym kole :D
OdpowiedzI kolejny raz okazało się że użytkownicy MK są mądrzejsi od admina :)
Odpowiedz@ML9: Czemu? Demotywator wzięty z innej strony. Wszystko zależy do czego auto ktoś wykorzystywał. Jak do zabawy - łańcuchy są założone prawidłowo. Ale jak do użytkowania codziennego - to cóż. Ktoś pomylił osie. Właśnie dlatego napisałem, że użytkownicy MK nie będą mieli problemów z odpowiedzią.
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 stycznia 2017 o 18:26
@Charakterek: Jacek bez urazy, bez sensu są te wrzutki z innych stron ,po Tobie spodziewałbym się więcej niż kopiowanie czyjegoś pomysłu.
OdpowiedzJeśli nie ma szpery to rozwiązanie "na krzyż" się nie sprawdzi.
Odpowiedzłańcuchy na przód żeby lepiej skręcać a tyłem pozamiatać :D
OdpowiedzBędzie zamiatał dupa po śniegu, to przyda mu się większa przyczepność przodu :D
OdpowiedzA do bagażnika 3 worki cementu i można jechać. Pamiętam jak tata wrzucał mojej mamie taki balast do Poloneza w zimę zaraz po tym jak zdała prawko. :)
Odpowiedz