Torsen i wszystko, bez kompromisów. Miałem 80B4 quattro i też bez problemu się wykopywała z zasp, wjeżdżała, odśnieżała, whatever. Jest jednak pewna prawidłowość w takich porównaniach:
Jeśli Audi pokonuje jakikolwiek pojazd - kwestia opon, prześwitu, kierowcy, wagi, masa rzeczy, w gruncie rzeczy każdy twierdzi, że to kwestia farta.
Jeśli Audi przegrywa - do przewidzenia, typowe, szrot gruz i tak dalej.
Chyba tylko osoby, które użytkowały taki samochód mogą z czystym sumieniem stwierdzić, że jest niezawodny i ten test jest jak najbardziej wiarygodny.
@Murzyn: A gówno prawda, że torsen, bo audi 80 b2 (jesli dobrze widze) miała blokadę miedzy osiową oraz tylnego dyfra, co własnie dało jej przewagę nad subaryną.
@Murzyn: nie dementuje quattro, i skrzynie subaru i quattro mają ten sam problem, półosie z boku. w subaru przynajmniej jest lekki, krótki boxer. torsen jest jednym z najlepszych dyferencjałów, nie da się ukryć, ale tu ewidentnie mamy kozowaty prześwit, baloniaste opony i ogarniętego kierownika vs niskoprofilówki, i styl clarksona "pooooweeeer". ponadto to zwykły wrx z centralnym open dyfrem spiętym tylko i wyłącznie wiskozą. to nie mogło skończyć sie inaczej i nie udowadnia wyższości audi ;)
I oprócz kwestii opon i prześwitu nie wiem jak w b2 ale w b3 występowały blokady dyferencjału/dyferencjałów. A to też jakby nie patrzeć plus. Ale w tym przypadku Audi rozjechało Subaru ;)
to pokazuje tylko tyle, że audi miało lepsze opony, lub subaru kierowce z małpią nogą
Odpowiedz@dikej: popieram, "test" nie jest wiarygodny, bo opony mają tutaj duże znaczenie, nie mówiąc już o prześwicie w audi vs pług w subaru
Odpowiedz@Borsucjusz: też tak myślę
OdpowiedzJestem ciekaw komentarzy jakie by były, jakby to Subaru podjechało, a Audi nie. Ciekawe, czy wtedy test byłby wiarygodny?
OdpowiedzTorsen i wszystko, bez kompromisów. Miałem 80B4 quattro i też bez problemu się wykopywała z zasp, wjeżdżała, odśnieżała, whatever. Jest jednak pewna prawidłowość w takich porównaniach: Jeśli Audi pokonuje jakikolwiek pojazd - kwestia opon, prześwitu, kierowcy, wagi, masa rzeczy, w gruncie rzeczy każdy twierdzi, że to kwestia farta. Jeśli Audi przegrywa - do przewidzenia, typowe, szrot gruz i tak dalej. Chyba tylko osoby, które użytkowały taki samochód mogą z czystym sumieniem stwierdzić, że jest niezawodny i ten test jest jak najbardziej wiarygodny.
Odpowiedz@Murzyn: A gówno prawda, że torsen, bo audi 80 b2 (jesli dobrze widze) miała blokadę miedzy osiową oraz tylnego dyfra, co własnie dało jej przewagę nad subaryną.
Odpowiedz@Murzyn: nie dementuje quattro, i skrzynie subaru i quattro mają ten sam problem, półosie z boku. w subaru przynajmniej jest lekki, krótki boxer. torsen jest jednym z najlepszych dyferencjałów, nie da się ukryć, ale tu ewidentnie mamy kozowaty prześwit, baloniaste opony i ogarniętego kierownika vs niskoprofilówki, i styl clarksona "pooooweeeer". ponadto to zwykły wrx z centralnym open dyfrem spiętym tylko i wyłącznie wiskozą. to nie mogło skończyć sie inaczej i nie udowadnia wyższości audi ;)
OdpowiedzTen kierowca subaru to idiota, on nie wie co z autem ma zrobić.
Odpowiedz@nitro997: A co ma zrobić na letnich czy wielosezonowych oponach?
Odpowiedz@xDEMON93x: Zajebiste masz oczy że widzisz na filmie jakie ma opony :D
Odpowiedz@lowthis: Można się domyślać jakie ma opony :v Jak dla mnie oba auta są wspaniałe i tyle ;)
OdpowiedzI oprócz kwestii opon i prześwitu nie wiem jak w b2 ale w b3 występowały blokady dyferencjału/dyferencjałów. A to też jakby nie patrzeć plus. Ale w tym przypadku Audi rozjechało Subaru ;)
OdpowiedzEwidentnie zawinila ZIMA a nie jakies tam opony czy inne blokady dyfow :D
Odpowiedz