film jest ok ale mam parę zastrzeżeń ;)
1. odnośnie uszczelnienia silnika to źle nie jest, problemem jest to że 13-msp z rx8 ma kanały wylotowe na bocznych płytach przez co w silniku gromadzi się nagar, który przyspiesza zużycie się uszczelniaczy na rotorach
2. pobieranie oleju przez silnik nie jest żadną wadą tylko ten silnik jest tak skonstruowany że olej jest wtryskiwany w celu smarowania i tyle, coś jak w dawnych 2 suwach ;)
@RX_Love: no i modułowość nie jest wadą, wystarczy wytoczyć odpowiedni wał i można zrobić spokojnie 12 rotorowego wankla.w cosmo był seryjny 3 rotorowy. z chłodzeniem rotorów również nie ma większego problemu, gdyż jest na nie natrysk od środka po przez wał i po uzyskaniu temperatury pracy, cały rotor ma stałą temperaturę. wpływające powietrze nie jest w stanie go na tyle wychłodzić, żeby wywołać jakieś dzikie naprężenia apexów ;)
i czepialstwo, to rotor przekazuje ruch na wał, nie wał na rotor :D
film jest ok ale mam parę zastrzeżeń ;) 1. odnośnie uszczelnienia silnika to źle nie jest, problemem jest to że 13-msp z rx8 ma kanały wylotowe na bocznych płytach przez co w silniku gromadzi się nagar, który przyspiesza zużycie się uszczelniaczy na rotorach 2. pobieranie oleju przez silnik nie jest żadną wadą tylko ten silnik jest tak skonstruowany że olej jest wtryskiwany w celu smarowania i tyle, coś jak w dawnych 2 suwach ;)
Odpowiedz@RX_Love: no i modułowość nie jest wadą, wystarczy wytoczyć odpowiedni wał i można zrobić spokojnie 12 rotorowego wankla.w cosmo był seryjny 3 rotorowy. z chłodzeniem rotorów również nie ma większego problemu, gdyż jest na nie natrysk od środka po przez wał i po uzyskaniu temperatury pracy, cały rotor ma stałą temperaturę. wpływające powietrze nie jest w stanie go na tyle wychłodzić, żeby wywołać jakieś dzikie naprężenia apexów ;) i czepialstwo, to rotor przekazuje ruch na wał, nie wał na rotor :D
Odpowiedz