Jak rozpoznać ślizgające się sprzęgło? Zamach, sprzęgło, docisk i łożysko oporowe w akcji
Tym razem prezentujemy na czym polega problem ślizgającego się sprzęgła. Pokazujemy jak są zbudowane i jak współgrają ze sobą korbowód, koło zamachowe, sprzęgło docisk, łożysko oporowe i skrzynia biegów. Wskazujemy różnice między jednomasowym i dwumasowym kołem zamachowym.
Nie miałem wcześniej styczności z tym kanałem, wszedłem zaciekawiony tematyką i faktem, że kiedyś skończyło mi się sprzęgło w starym aucie (zegary bez obrotomierza). Polecam film, w prosty i jasny sposób wyjaśnione wszystko.
Nie miałem wcześniej styczności z tym kanałem, wszedłem zaciekawiony tematyką i faktem, że kiedyś skończyło mi się sprzęgło w starym aucie (zegary bez obrotomierza). Polecam film, w prosty i jasny sposób wyjaśnione wszystko.
Odpowiedz