Masakra, człowieku zwykłe wstawienie reperaturki wynosisz pod niebiosa ,epoksyd nie jest antykorozyjny ,włosy nie są do usuwania lakieru (remover jakiś polecam), łączenia blach się cynuje jeżeli ma być na lata i nie chce się dawać szpachli z włóknem, ogólnie w tej formie 2-3 lata daję i znów na lakiernie.
@raadzi: gość nie mówi tylko o reperaturce. epoksyd jest antykorozyjny, poza tym na samochodzie nie ma rdzy, a na gołą blache epoksyd jest najlepszy. Nie widze sensu nakładać go po raz drugi na szpachle. Takie spawanie reperaturek będzie sie trzymało ładnych parę lat jeżeli jest to zrobione solidnie (obejdzie sie bez szpachli z włóknem). Co do włosów murzyna masz racje. To tworzy zbyt głebokie rysy, na których z czasem "siądzie" podkład i cały lakier razem z nim.
@daro100: Epoksyd nie jest antykorozyjny jest dobrym izolatorem przy idealnie oczyszczonej z rdzy powierzchni, zastosowałbym jakiś podkład reaktywny ja np zrobiłem doły drzwi w vectrze b i jak sprzedawałem ją po kilku latach drzwi były jak z fabryki ale co tam czas pokaże kto miał rację.
@raadzi: Występują ekopsydy z inhibitorami rdzy. Honda na filmie jest dokładnie oczyszczona, a rdza wycięta więc epoksyd nawet bez inhibitorów wg mnie to bardzo dobry wybór. W przypadku wystepowania rdzy masz racje i reaktywny jest najlepszy, chociaż kilka miesięcy temu zakupiłem "cudowyny" polski produkt Ikorol i testuje go na jednej rdzawce w swoim samochodzie. Jak do tej pory po pół roku nic nie wyszło w tym miejscu
Masakra, człowieku zwykłe wstawienie reperaturki wynosisz pod niebiosa ,epoksyd nie jest antykorozyjny ,włosy nie są do usuwania lakieru (remover jakiś polecam), łączenia blach się cynuje jeżeli ma być na lata i nie chce się dawać szpachli z włóknem, ogólnie w tej formie 2-3 lata daję i znów na lakiernie.
Odpowiedz@raadzi: gość nie mówi tylko o reperaturce. epoksyd jest antykorozyjny, poza tym na samochodzie nie ma rdzy, a na gołą blache epoksyd jest najlepszy. Nie widze sensu nakładać go po raz drugi na szpachle. Takie spawanie reperaturek będzie sie trzymało ładnych parę lat jeżeli jest to zrobione solidnie (obejdzie sie bez szpachli z włóknem). Co do włosów murzyna masz racje. To tworzy zbyt głebokie rysy, na których z czasem "siądzie" podkład i cały lakier razem z nim.
Odpowiedz@daro100: Epoksyd nie jest antykorozyjny jest dobrym izolatorem przy idealnie oczyszczonej z rdzy powierzchni, zastosowałbym jakiś podkład reaktywny ja np zrobiłem doły drzwi w vectrze b i jak sprzedawałem ją po kilku latach drzwi były jak z fabryki ale co tam czas pokaże kto miał rację.
Odpowiedz@raadzi: Występują ekopsydy z inhibitorami rdzy. Honda na filmie jest dokładnie oczyszczona, a rdza wycięta więc epoksyd nawet bez inhibitorów wg mnie to bardzo dobry wybór. W przypadku wystepowania rdzy masz racje i reaktywny jest najlepszy, chociaż kilka miesięcy temu zakupiłem "cudowyny" polski produkt Ikorol i testuje go na jednej rdzawce w swoim samochodzie. Jak do tej pory po pół roku nic nie wyszło w tym miejscu
Odpowiedz