No i stało się! 100 000 km należało do mojego Tatuśka, 200 000 km do brata, a 300 000 km udało się zrobić dla mnie. 400 000 km poczeka na najmłodszego brata.
Check Engine jest w aucie od kilku lat. Wywołuje go uszkodzona sonda lambda. W 1.6 BFQ na gazie nic wielkiego nie zmienia więc nie widzę potrzeby wymiany, a check engine ładnie wygląda :D
@Micusay: Uszkodzona sonda jak masz sekwencyjny wtrysk gazu to może powodować większe spalanie, nierówna pracę. Jak masz starą instalację to faktycznie może niewiele zmieniać.. Druga sprawa czy sonda na pewno uszkodzona, czy może sygnalizuje złą mieszankę paliwowo-powietrzną, jeśli to drugie to bym się zainteresował.
@DuDzio: Trzeba sczytać błędy, każdy check powinien pozostawić ślad w postaci błędu w komputerze. Jeśli przez LPG to prawdopodobnie za bogata/za uboga mieszanka, czyli albo źle dobrane komponenty (za słaby reduktor lub źle dobrane wtryskiwacze) albo po prostu lipna regulacja. Jeśli przy dużym obciążeniu Ci się ten check zapala to raczej za uboga mieszanka to silnik może powiedzieć papa jak trochę ostrzej polatasz przez dłuższą chwilę
@kartonito: Gwarantuję, że uszkodzona i gwarantuję, że w moim aucie różnicy nie robi jeśli chodzi o spalanie. Octavia spala 9l gazu na 100km w jeździe mieszanej (miasto/trasa). Więc na prawdę nie zależy mi na niższym wyniku przy tych cenach gazu :) Dziękuję za troskę anyway :)
jakbym juz gdzies widzial takie filmiki.. tylko inne auta mieli i bez checka xD
OdpowiedzCheck engine, zapala się kiedy chce i nie wiadomo z jakiego powodu <3
OdpowiedzCheck Engine jest w aucie od kilku lat. Wywołuje go uszkodzona sonda lambda. W 1.6 BFQ na gazie nic wielkiego nie zmienia więc nie widzę potrzeby wymiany, a check engine ładnie wygląda :D
Odpowiedz@Micusay: U mnie w S60 zapala się z nieznanych przyczyn. Może dlatego że gaz?
Odpowiedz@Micusay: Uszkodzona sonda jak masz sekwencyjny wtrysk gazu to może powodować większe spalanie, nierówna pracę. Jak masz starą instalację to faktycznie może niewiele zmieniać.. Druga sprawa czy sonda na pewno uszkodzona, czy może sygnalizuje złą mieszankę paliwowo-powietrzną, jeśli to drugie to bym się zainteresował. @DuDzio: Trzeba sczytać błędy, każdy check powinien pozostawić ślad w postaci błędu w komputerze. Jeśli przez LPG to prawdopodobnie za bogata/za uboga mieszanka, czyli albo źle dobrane komponenty (za słaby reduktor lub źle dobrane wtryskiwacze) albo po prostu lipna regulacja. Jeśli przy dużym obciążeniu Ci się ten check zapala to raczej za uboga mieszanka to silnik może powiedzieć papa jak trochę ostrzej polatasz przez dłuższą chwilę
Odpowiedz@kartonito: Gwarantuję, że uszkodzona i gwarantuję, że w moim aucie różnicy nie robi jeśli chodzi o spalanie. Octavia spala 9l gazu na 100km w jeździe mieszanej (miasto/trasa). Więc na prawdę nie zależy mi na niższym wyniku przy tych cenach gazu :) Dziękuję za troskę anyway :)
Odpowiedz