@Folley96: Może a wcale nie musi ;)
Perkinsa można poznać bez otwierania maski jak wejdziesz do środka to w fabrycznym 3p jeśli są oryginalne zegary to obrotomierz kręci się od prawej do lewej. A z C-360 od lewej do prawej ;)
@Folley96: w latach 80-90 od cholery Ursusów służyło w Wojsku. Tam nie naprawiało się wszystkiego tak jak należy, tylko na tym z czego są części. Potem te pojazdy trafiły na rynek cywilny i trafiały się np. 30tki z błotnikami od 60tek ;) Ten egzemplarz z tego co wiem również służył gdzieś, co można jeszcze zobaczyć po choćby oznaczeniach na masce :) Ale z całą pewnością jest to C330, nie C360.
To nie C330 tylko 360 ;)
Odpowiedz@radek123987: jaka szkoda, że jego właściciel nie wie czym jeździ ;)
Odpowiedz@Jackass89: Z tą kabiną, tłumnikiem i obciążnikami może to być nawet 3P :)
Odpowiedz@Folley96: Może a wcale nie musi ;) Perkinsa można poznać bez otwierania maski jak wejdziesz do środka to w fabrycznym 3p jeśli są oryginalne zegary to obrotomierz kręci się od prawej do lewej. A z C-360 od lewej do prawej ;)
Odpowiedz@Folley96: w latach 80-90 od cholery Ursusów służyło w Wojsku. Tam nie naprawiało się wszystkiego tak jak należy, tylko na tym z czego są części. Potem te pojazdy trafiły na rynek cywilny i trafiały się np. 30tki z błotnikami od 60tek ;) Ten egzemplarz z tego co wiem również służył gdzieś, co można jeszcze zobaczyć po choćby oznaczeniach na masce :) Ale z całą pewnością jest to C330, nie C360.
Odpowiedz@Jackass89: To je 60.
Odpowiedz@swidertrance: jak mowie dobrze ze wlasciciel nie wie czym jezdzi ;)
Odpowiedz@Jackass89: To jest c360, choćby skały srały to nie jest c330. Zakład?
Odpowiedz