Dokonane pomiarów przyspieszenia, mocy i momentu na hamowni obciążeniowej, przed i po.Fabrycznie 169KM - po modyfikacjach bez ingerencji w słupek silnika 196KM. Silnik wolnossący o pojemności 1.8.Wszystko zawarte w filmie.Śmiało pytajcie, lista modyfikacji również zawarta w opisie filmu.
Ja mam b16a2 z przebiegiem 125,000 km. Tak więc nie rozbieram silnika, nie ma to sensu. Nie bierze oleju, nie puszcza dymka. Zdrowa seria z 1992 roku. Byłem na hamowni, wyszło 166,4 konia i moment 150. Stożek osłonięty osłoną home made i wydech prosta rura 2,36" na 2 małych przelotowych tłumikach żeby podtrzymać ciśnienie spalin. Teraz przez zimę będę wkładał wałki crower stage 2, ITB, regulowane koła, tytanowe spręzynki i talerzyki oraz odelżone koło zamachowe. Wszystko to zostanie wystrojone. Liczę, że 185 koni przekroczę a do 190 się zbliżę.
Ja mam b16a2 z przebiegiem 125,000 km. Tak więc nie rozbieram silnika, nie ma to sensu. Nie bierze oleju, nie puszcza dymka. Zdrowa seria z 1992 roku. Byłem na hamowni, wyszło 166,4 konia i moment 150. Stożek osłonięty osłoną home made i wydech prosta rura 2,36" na 2 małych przelotowych tłumikach żeby podtrzymać ciśnienie spalin. Teraz przez zimę będę wkładał wałki crower stage 2, ITB, regulowane koła, tytanowe spręzynki i talerzyki oraz odelżone koło zamachowe. Wszystko to zostanie wystrojone. Liczę, że 185 koni przekroczę a do 190 się zbliżę.
OdpowiedzHydroshield na stożku masz ? Skrzynia seria s9b ?
Odpowiedzło Panie, a tłoki nie puchną przy 9k rpm?
Odpowiedz