nigdy nie zrobił wielkiej kariery, bo Z31 lepiej nadawał się do tuningu, był bardziej surowy, prostszy i lżejszy (a to były czasy osiągów, nie stania). do tego z32 ma kiepską sztywność nadwozia ze względu na konstrukcje klapy bagażnika, zwłaszcza w tardze. w latach produkcji było świetnym gt, nadal takim jest bo auto jest genialne. ale dzięki temu że zawsze było cichociemne, większość egzemplarzy nadaje się do odratowania na young timera, nie jest skatowana driftem czy stancem, co jest akurat zaletą.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 września 2016 o 12:10
a co znaczy olewa?
Odpowiedznigdy nie zrobił wielkiej kariery, bo Z31 lepiej nadawał się do tuningu, był bardziej surowy, prostszy i lżejszy (a to były czasy osiągów, nie stania). do tego z32 ma kiepską sztywność nadwozia ze względu na konstrukcje klapy bagażnika, zwłaszcza w tardze. w latach produkcji było świetnym gt, nadal takim jest bo auto jest genialne. ale dzięki temu że zawsze było cichociemne, większość egzemplarzy nadaje się do odratowania na young timera, nie jest skatowana driftem czy stancem, co jest akurat zaletą.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2016 o 12:10
Może nie olewany Ale jego główny konkurent toyota supra była dużo lepsza ale mi i tak 300zx bardziej się podoba.
Odpowiedz