jak mozna zrobic ze sportowego auta uposledzoniowoz z v-max 100? plus nie ma wlotow na tarcze przednie tylko sa dziury w zderzaku, pewnie ma jeszcze dziury w podlodze ale na zlocie pierwsze miejsce, dla mnie kibel ale ja patrze na szczegoly a nie tylko na negatyw i glebe
@prawda: ŚWIĘTA PRAWDA! Jedna osoba, która podziela moje skromne zdanie w temacie gleby i stance'ów w sportowych autach oraz czołówki aut na zlotach, zastanawiam się kiedy era upośledzonej gleby minie.
@prawda: Za najpiękniejszą E36 zawsze uważałem Coupe w M-Pakiecie i aluskach od M3 albo po prostu E36 M3 . Negatyw , co to za moda ? Właściwości jezdne są fatalne a do tego wygląda jak zajechany Peugeot ( tylna belka od zużycia robiła negatyw) . Rozumiem obniżanie zawieszenia w granicach rozsądku w celu poprawy właściwości jezdnych ale dawanie takiej gleby gdzie ryzyko uszkodzenia miski olejowej jest wysokie a koła haczą o karoserie to po prostu wieś tuning . Ile Japońskich klasyków jest zmarnowanych przez te cholerne stance , gleby , negatywy kiedy według mnie te auta są najpiękniejsze w oryginale.
@ML9: Idiotą możesz nazwać osobę którą widzisz w lustrze. Powietrze nie zapewnia odpowiedniej charakterystyki zawieszenia, to po prostu beton i auto odbija się na nim jak piłka od tenisa stołowego. Tak tak, zaraz ktoś przytoczy serię wyścigów gdzie jeżdżą auta z zawieszeniem pneumatycznym. Ale zawieszeniem, które kosztuje kilkadziesiąt tysięcy złotych i jest to całkiem inna liga, poza tym to dalej jest beton i wątpię, iż na Nurburgringu takie auto sobie dobrze poradzi.
jak mozna zrobic ze sportowego auta uposledzoniowoz z v-max 100? plus nie ma wlotow na tarcze przednie tylko sa dziury w zderzaku, pewnie ma jeszcze dziury w podlodze ale na zlocie pierwsze miejsce, dla mnie kibel ale ja patrze na szczegoly a nie tylko na negatyw i glebe
Odpowiedz@prawda: ŚWIĘTA PRAWDA! Jedna osoba, która podziela moje skromne zdanie w temacie gleby i stance'ów w sportowych autach oraz czołówki aut na zlotach, zastanawiam się kiedy era upośledzonej gleby minie.
Odpowiedz@prawda: Za najpiękniejszą E36 zawsze uważałem Coupe w M-Pakiecie i aluskach od M3 albo po prostu E36 M3 . Negatyw , co to za moda ? Właściwości jezdne są fatalne a do tego wygląda jak zajechany Peugeot ( tylna belka od zużycia robiła negatyw) . Rozumiem obniżanie zawieszenia w granicach rozsądku w celu poprawy właściwości jezdnych ale dawanie takiej gleby gdzie ryzyko uszkodzenia miski olejowej jest wysokie a koła haczą o karoserie to po prostu wieś tuning . Ile Japońskich klasyków jest zmarnowanych przez te cholerne stance , gleby , negatywy kiedy według mnie te auta są najpiękniejsze w oryginale.
OdpowiedzPrzecież on jest na powietrzu idioci .
Odpowiedz@ML9: Idiotą możesz nazwać osobę którą widzisz w lustrze. Powietrze nie zapewnia odpowiedniej charakterystyki zawieszenia, to po prostu beton i auto odbija się na nim jak piłka od tenisa stołowego. Tak tak, zaraz ktoś przytoczy serię wyścigów gdzie jeżdżą auta z zawieszeniem pneumatycznym. Ale zawieszeniem, które kosztuje kilkadziesiąt tysięcy złotych i jest to całkiem inna liga, poza tym to dalej jest beton i wątpię, iż na Nurburgringu takie auto sobie dobrze poradzi.
Odpowiedz