Moje Volvo w nocnej scenerii, oświetlenie full LED(włącznie z wnętrzem) oprócz świateł mijania i drogowych tam zastosowałem żarówki Osram Cool Blue Hyper
@garsi: no nie mają homologacji ale nie ustępują niczym homologowanym żarówkom. Geometria słupa światła jest prawidłowa, jedynie barwa światła jest bardzo jasna co nieco pogarsza widoczność w bardzo słoneczny dzień.
@rafal9027: Nie bez powodu nie mają homologacji. Po prostu te żarówki NIC nie oświetlają podczas deszczu. Nie chce mi się szukać fotki, ale ktoś kiedyś pokazywał na przykładzie bodajże Grande Punto różnicę między Hyper a Intense, ta fotka potwierdzała, że nie bez powodu brak homologacji :P
@LrPrl: Nie wiem jak w innych autach ale w moim Volvo nie odczułem żadnych niedogodności z powodu tych żarówek. Reflektory mają stosunkowo duże lustra które odpowiednio kierują wiązką światła. Moje odczucia z użytkowania nie homologowanych żarówek (które z resztą świadomie kupiłem) są jak najbardziej pozytywne
@rafal9027: Tutaj nie chodzi o odbłyśnik a barwę światła.
Wnioskuję, że nie jeździłeś jeszcze w nocy podczas deszczu po nieoświetlonej drodze, jak się przejedziesz, to się przekonasz o czym piszę :)
Poczytaj trochę o barwie selektywnej - nie bez powodu kiedyś montowali żółte światła przeciwmgłowe.
@ozz_y: duża bulwa T15 highpower CREE z soczewką na CanBus'ie. Efekt jest średni bo zajmuje dużo miejsca w kloszu i tylko część odbłyśnika odbija światło w dół. Będe musiał przerobić te żarówki na krótsze.
Lampy tył też Led?
Odpowiedz@crs50sm: pozycje tylne i światła cofania tak
OdpowiedzOsram Cool Blue Hyper, nie mają homologacji drogowej. Poza tym widziałem jak to świeci w deszczową noc - tragedia...
Odpowiedz@garsi: no nie mają homologacji ale nie ustępują niczym homologowanym żarówkom. Geometria słupa światła jest prawidłowa, jedynie barwa światła jest bardzo jasna co nieco pogarsza widoczność w bardzo słoneczny dzień.
Odpowiedz@rafal9027: Nie bez powodu nie mają homologacji. Po prostu te żarówki NIC nie oświetlają podczas deszczu. Nie chce mi się szukać fotki, ale ktoś kiedyś pokazywał na przykładzie bodajże Grande Punto różnicę między Hyper a Intense, ta fotka potwierdzała, że nie bez powodu brak homologacji :P
Odpowiedz@LrPrl: Nie wiem jak w innych autach ale w moim Volvo nie odczułem żadnych niedogodności z powodu tych żarówek. Reflektory mają stosunkowo duże lustra które odpowiednio kierują wiązką światła. Moje odczucia z użytkowania nie homologowanych żarówek (które z resztą świadomie kupiłem) są jak najbardziej pozytywne
Odpowiedz@rafal9027: Tutaj nie chodzi o odbłyśnik a barwę światła. Wnioskuję, że nie jeździłeś jeszcze w nocy podczas deszczu po nieoświetlonej drodze, jak się przejedziesz, to się przekonasz o czym piszę :) Poczytaj trochę o barwie selektywnej - nie bez powodu kiedyś montowali żółte światła przeciwmgłowe.
OdpowiedzJak rozwiązałeś kwestię oświetlenia pod lusterkami?
Odpowiedz@ozz_y: duża bulwa T15 highpower CREE z soczewką na CanBus'ie. Efekt jest średni bo zajmuje dużo miejsca w kloszu i tylko część odbłyśnika odbija światło w dół. Będe musiał przerobić te żarówki na krótsze.
Odpowiedz