Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Kickster MotoznaFca #16 - BMW Seria 5 (e34, e39, e60)

Z tego odcinka dowiecie się między innymi tego co łączy gamę silnikowa serii pięć z porno oraz co wspólnego mają czarna dziura i e39.
by Kickster
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Macieyerk
-2 2

@Kickster Co do 523i i 525i to jest taka różnica , że jeden jest bez vanosa a drugi go posiada w efekcie ma 22 koni więcej . Błąd zrobiłeś przy pokazaniu zdjęcia 523i pokazałeś jednostkę 525i , widać doskonale , że auto ma Vanosa (jest to wybrzuszenie na górze osłony łańcucha). Tak po za tym to fajny odcinek .

Odpowiedz
avatar Dyzio1988
2 2

@Macieyerk: Kolego teraz to Ty popełniłeś błąd. Silnik 2.3 to ten sam co 2.5 tylko że zduszony na głowicy do 170 koni ale obydwa mają vanosy. Występowały w e36 compact w ostatnich rocznikach, w e46 przed liftem i w e39. Dużo osób błądzi myśląc że to vanos daje 20 koni więcej. Radzę troszku wiedzy zaczerpnąć. Pozdrawiam

Odpowiedz
avatar Macieyerk
-1 1

@Dyzio1988: Rzeczywiście pomyliłem się z M50 bo w e39 były M52 i M54 a M50 nie wychodziło w wersji x23i.

Odpowiedz
avatar PrzeeMOC
0 4

@Macieyerk, @Dyzio1988: Obaj gadacie głupoty: M52B25 (523i) były zarówno z 1 jak i 2 Vanosami - oba 170KM M54B25 (525i) były z 2 Vanosami - 192KM. Nie jest prawdą, że M52 jest "zduszone głowicą", bo niby jak, skoro M52 to ciągle 2.5, a nie 2.3? M52 ma po prostu inny osprzęt silnika. Wystarczy kilka zmian (głównie kolektor od M50B25, wydech od 2.8 i zmiana map) i już mamy tam pełnoprawne 192KM. Tak samo głupoty z tym, że "występowały w e36 compact w ostatnich rocznikach"... a w Touringach, Coupe, Cabrio i Sedanach ich nie było??? Radzę troszkę wiedzy zaczerpnąć, bo irytujące się już robi, że ludzie się mądrzą pisząc o silnikach 2.3l w e39, który nie istniał nigdy

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2016 o 11:17

avatar Dyzio1988
0 0

@PrzeeMOC: Kolego fakt z tym compactem nie do końca miałem rację ale pozostałe wersje były tak rzadko spotykane na naszym rynku że o nich zapomniałem. Skoro tak prawisz pięknie o tym że z vanosmi miały 192 konie to dlaczego ja mam m50b25 bez vanosów i mam tyle samo? Po za tym mówisz że szerzę nie prawdę że nie były zduszane głowicami.. Głowice różnią się choćby kanałami dolotowymi. Zanim powiesz że ktoś opowiada głupoty to Ty doczytaj i zaczerpnij wiedzy a nie ośmieszaj innych. Jedyną konkretną rzeczą jaką powiedziałeś to to że silnik 2.3 nie istniał i pewnie nie będzie bo to tylko oznaczenie..

Odpowiedz
avatar Pegaz
1 3

Nie powiedziałeś nic o E28, to jakbyś nic nie powiedział o seri 5. Pierwsze M5 w historii, silnik to była podkręconą jednostka z M1, w tamtych czasach wszystkim opadały szczeki, bo mogłeś mieć luksusowego sedana (z pełną elektryczną regulacja foteli, razem z zagłówkami w '86!), z osiągami porównywalnymi z ówczesnego porsche. Pozatym po niedanych wcześniejszych próbach ze sportowymi odmianami modelów, e28 było pierwszym które osiągnęło sukces i być może dzieki temu nadal istnieje seria M. Sorry kikster, ale tak się nie robi. Lepiej było zrobić odcinek o gulfach, poczekać zebrać doświadczenia z jazdy i nie ominąć E12 i E28. Pozdrawiam.

Odpowiedz
Udostępnij