Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Jak poprowadzić przewody i podłączyć radio. Car audio od podstaw cz.2 [ABC tuningu #10]

by michu1986
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar nitro997
0 0

@Michu1986 fajny materiał i podoba mi się jak prowadzisz, wszystko świetnie ujęte. Ja jak prowadziłem przewody to jedyny jaki miałem otwór to z całą wiązką przewodów a że była zalana gumą to musiałem trochę ją szlifować. Przewody zasilające (remote i ten gruby czerwony) puściłem lewym progiem a sygnałowe wraz z głośnikowymi prawym dlatego iż sygnał od prądu zawsze oddzielam. jeden wzmak jest podłączony przez chinch (ten do subwoofera) a drugi przez hi-input z przewodami 1mm wejście wzmaka i 2,5 wyjście.wzmak od głośników z drzwi jest podłączony na "ostro" a do suba mam wyłącznik na remote koło przełącznika od regulacji lusterek w takiej jednej zdejmowanej zaślepce) po to by można było słuchać z basem i bez :) Co do zasilania brakło mi do jednego wzmaka przewodu do masy to znalazłem stary przewód z alternatora z brata Rovera, akurat oczka miał pozaciskane i gitara. Bezpiecznik mam też taki hermetyczny i mam tam 30A.Fajnie gra i jest happy. Mam w planach zakupić interfejs by mieć sterowanie z kierownicy wielofunkcyjnej. A i mała ciekawostka do radyjek: kupujcie Kenwoody, to są jedyne radyjka co mają prawdziwe 30w RMS mocy! na wzmaku nie zobaczycie różnicy ale na samych głośnikach jednak głośniej się drze.

Odpowiedz
Udostępnij