Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Mercedes E 320 CDI

Mercedes, który pobił rekord średniej prędkości na o odcinku 100 000 mil (160 934km). Prędkość średnia tego Mercedesa wynosiła 224,823km/h
by Kamilm10195
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Italianiec
2 2

Ale że co, jeżdzili nim w kółko przez miesiąc i zmieniali kierowców/opony/dolewali paliwo w biegu?

Odpowiedz
avatar Murzyn
1 1

@Italianiec: właśnie też chciałem zadać pytanie w jaki sposób niby to zrobili.

Odpowiedz
avatar Kaczogrod758
1 1

@Murzyn: Pewnie normalne pit stopy jak podczas wyścigów długodystansowych, szybka wymiana opon jeśli trzeba, kontrola podstawowa silnika, wysłuchanie tego co ma do przekazania kierowca wysiadający, pełen zbiornik, nowy kierowca i ogień na trasę.

Odpowiedz
avatar Kaczogrod758
1 1

@Murzyn: A nie przepraszam, widzę plomby na masce, więc kontrola silnika odpada

Odpowiedz
avatar Kamilm10195
1 1

@Italianiec: Tu macie ogólne informacje na temat tego testu. Test przeprowadzany pod kontrolą i zgodnie ze standardami FIA (Fédération Internationale de l’Automobile), przeprowadzono na torze Laredo w Teksasie. Trzy seryjne egzemplarze Mercedesa E 320 CDI prowadzone były przez 3 drużyny - każda licząca 6 kierowców (każdy kierowca prowadził jednorazowo nie dłużej niż dwie godziny). Każdy z samochodów w ciągu testu przeszedł 10 przeglądów serwisowych, ale wedle relacji producenta – potwierdzonych przez obserwatorów FIA – żaden z samochodów nie wymagał interwencji mechanika wykraczającej poza ramy przeglądów okresowych. Mercedesy E320 CDI pobiły światowe rekordy średniej prędkości na dystansie: 100 tys km - średnia prędkość 225.903 km/h 50 tys mil – średnia prędkość 225.456 km/h 100 tys mil – średnia prędkość 224.823 km/h Test trwał 30 dni, podczas których wszystkie trzy samochody pokonały ogółem dystans niespełna pół miliona km, czyli więcej, niż wynosi odległość z ziemi do księżyca. Silnik V6 - widlasta szóstka, zastąpi montowany dotychczas w klasie E rzędowy silnik o pięciu cylindrach. Zmianie tej towarzyszy przyrost mocy aż o 32%, bo z 170 KM moc maksymalna urosła aż do 224 KM. Maksymalny moment obrotowy wzrósł o 27% i wynosi teraz aż 510 Nm. Maksymalna wartość momentu obr. osiągana jest począwszy od 1,6 tys do 2,8 tys obr/min. Silnik V6 320 CDI stanowi trzecią generację CDI o bezpośrednim wtrysku i piezo-elektrycznych wtryskiwaczach. Jednostka ta zadebiutował już w Spotr Edition klasy C, zapewniając tym autom przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 6,9 s. Średnie spalanie C klasy napędzanej tą jednostką wynosi zaledwie od 7,3 do 7,6 litra oleju napędowego na 100 km. Już latem tego roku do salonów dealerskich trafią pierwsze egzemplarze Mercedesów 320 CDI – dokładnie takich jak te, które pobiły ustanowione właśnie trzy nowe światowe średniej rekordy prędkości podczas testu długodystansowego

Odpowiedz
avatar Kaczogrod758
1 1

Ciekawi mnie ile kilometrów na pełnym gazie musiałby przejechać ten egzemplarz żeby jego silnik się przekręcił :D Ile by wytrzymał maksymalnych przeciążeń :D

Odpowiedz
Udostępnij