@raadzi: Nie zgadzam się z przedmówcą. Podczas odpalania motorynki na pych do tyłu przez mojego brata i jego porytych kolegów, uszkodzona została skrzynia biegów. "Choinka" straciła parę zębów. Po czym motoryna została zapomniana, bo nikt jej nie chciał naprawić i zainwestować w ową część. Dopiero ja się za nią wziąłem, zainwestowałem, naprawiłem i tym sposobem miałem motorynkę za darmo bo brat już jej nie chciał. Zrobił praw jazdy i jeździł autem. To był rok 1993.
@vectraman80: prawdopodobnie zmieniał biegi w trakcie pychu czy coś ,robiliśmy tak wiele razy i było ok, nie działało to w ,,czeskiej trójce" ale kadety,motorynki,ogary dwójki i polskie trójki wszystkie ,,miały wsteczny" :)
Mam 2 takie motorynki do tyłu też odpalałem i nic im nie było lecz po wymianie cewki zapłonowej jedna już nie chciała odpalać do tyłu ale to pewnie przez to że zapłon trzeba było przestawić.
+100 do zajebistości było odpalić na pych ,,do tyłu" i jeździć tyłem :)
Odpowiedz@raadzi: Nie zgadzam się z przedmówcą. Podczas odpalania motorynki na pych do tyłu przez mojego brata i jego porytych kolegów, uszkodzona została skrzynia biegów. "Choinka" straciła parę zębów. Po czym motoryna została zapomniana, bo nikt jej nie chciał naprawić i zainwestować w ową część. Dopiero ja się za nią wziąłem, zainwestowałem, naprawiłem i tym sposobem miałem motorynkę za darmo bo brat już jej nie chciał. Zrobił praw jazdy i jeździł autem. To był rok 1993.
Odpowiedz@vectraman80: prawdopodobnie zmieniał biegi w trakcie pychu czy coś ,robiliśmy tak wiele razy i było ok, nie działało to w ,,czeskiej trójce" ale kadety,motorynki,ogary dwójki i polskie trójki wszystkie ,,miały wsteczny" :)
OdpowiedzMam 2 takie motorynki do tyłu też odpalałem i nic im nie było lecz po wymianie cewki zapłonowej jedna już nie chciała odpalać do tyłu ale to pewnie przez to że zapłon trzeba było przestawić.
Odpowiedz