@FiRe: nie mówię o pancerności itd. fakt, ten silnik jest dość wytrzymały(2 razy urwała mi się elektrona środkowa ze świecy i wbiła w tłok, ale się wyklepało i działa silniczek do dziś) do tego pałowałem go równo i zawsze działał
głównie chodzi mi o kulturę pracy, te silniki działają tragicznie
230 tys przez 3 miesiące? :D
Odpowiedz@nitro997: Jak się chce, to się potrafi.
Odpowiedzgorszego silnika już chyba nie mogłeś mieć :P wiem co mówię, sam takim "latałem" :D
Odpowiedz@RX_Love: pancerny i idioto odporny silnik może nie ma dużo pod maską koni ale jak na 1,0 to nie jest zawali drogą.
Odpowiedz@FiRe: nie mówię o pancerności itd. fakt, ten silnik jest dość wytrzymały(2 razy urwała mi się elektrona środkowa ze świecy i wbiła w tłok, ale się wyklepało i działa silniczek do dziś) do tego pałowałem go równo i zawsze działał głównie chodzi mi o kulturę pracy, te silniki działają tragicznie
Odpowiedz@RX_Love: czego oczekiwać można po klekocie 3 cylindrów. Mi to nie przeszkadza.
OdpowiedzLipny olej mu lejesz to nie pije. Samochodom smakuje bardziej olej syntetyczny, wtedy piją go sporo.
Odpowiedz@Jimmy: był tam Total Quartz 10w40 ale juz samochodu nie ma
Odpowiedz