Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Pajero III Budowa

Kupiłem Pajero III nie całe bo dużo części brakowało. Nie było silnika, skrzyni i osprzętu. Początkowo miałem wrzucić diesla, ale V8 z BMW było dla mnie lepszym rozwiązaniem. Długo szukałem skrzyni biegów, miałem różne koncepcje, ale padło na JeePa. Sześciobiegowa skrzynia z reduktorem. Oczywiście zrobiłem LIFT zawieszenia 10cm i założyłem felgi z ET-15, przez co stał się szerszy o 10 cm od oryginału. W planach są jeszcze dystanse 38mm. Poszerzenia zrobione z blachy 1.5mm i pomalowane farbą odporną na ścieranie RAPTOR. Chciałem żeby też środek odświeżyć i przeszczepiłem fotele z Audi A8 D3 w full opcji.Do tego na konsoli środkowej zamontowałem tablet 10" jako stację multimedialną. Do samochodu muszę jeszcze włożyć trochę pracy. ale już niedługo i będzie normalnie jeździł.
by szymon16997
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar crs50sm
1 1

Dałeś rade wszystko podłączyć typu obrotomierz? Kontrolki? A jak samochód się prowadzi z takim silnikiem?

Odpowiedz
avatar szymon16997
0 0

@crs50sm: Obrotomierz wkomponowałem w oryginalny licznik , uniwersalny Autogauge . Co do kontrolek Ciśnienie oleju , ładowanie to proste podłączyć , gorzej z resztą ale wszystko jest do zrobienia . Ogólnie prowadzi się jak osobówka na asfalcie a w terenie radzi sobie jak porządna terenówka . Auto jest szersze od oryginału o 20cm i wyższe też około 20cm . Reszta jest tutaj :-) https://www.facebook.com/BudowaPajero/ Buduję to auto po godzinach i niektóre soboty , tak że dlatego tak długo Mi schodzi ;-)

Odpowiedz
avatar Prezes1908
2 2

Daj filmik jak to jezdzi!

Odpowiedz
Udostępnij