Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Stance - niebezpieczna moda

Przykład jak kombinacja betonowego zawieszenia i negatywu na napędzanej osi wpływa na utratę trakcji podczas spotkania z nierównością nawierzchni. BTW - pogratulować kierowcy żółtego EVO refleksu
by xwiewior
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Rafalkom
2 2

Prosta sprawa, beton nie tłumi nierówności, a negatyw powoduje zmniejszenie powierzchni opony stykającej się z nawierzchnią. I nieszczęście gotowe. Podziwiam niektórych ludzi bo wolę jeździć na miękkim zawieszeniu OEM'owym które tłumi nierówności niżeli na betonie pokroju TA-TECHNIX, gdzie na poprzecznej nierówności mogę wypaść z drogi na drzewo.

Odpowiedz
avatar Aikanaro
0 0

@Rafalkom: A co powiesz na OEM'owe twarde zawieszenie?

Odpowiedz
avatar brojek_88
0 0

Też można sie roz*ebać przykładem jest Zientarski.

Odpowiedz
avatar LrPrl
0 0

@Rafalkom: Można mieć twarde zawieszenie, które tłumi nierówności. Miękkie OEMowe zawieszenie też potrafi być niebezpieczne: https://www.youtube.com/watch?v=Um-XlKerWvA ;) Tylko oby to było sportowe zawieszenie, a nie jakiś gwint skręcony na "zero" :)

Odpowiedz
avatar Aikanaro
-1 1

@brojek_88: Masz jakies traumatyczne przezycia z twardym zawieszeniem? Sportowe zawieszenie wplywa jedynie na poprawe bezpieczenstwa podczas jazdy. Ale musi to byc rzeczywiscie sportowe zawieszenie, a nie jakies gwiny za pincet zloty.

Odpowiedz
avatar Wompo
0 0

Ta-technix- beton. Dziekuje. Nie mam pytan.

Odpowiedz
avatar leszekNH
1 1

Wlasnie przez takie nagrania zdecydowalem się kupic gwint firmy BC z regulacja twardości odbicia. Jezdze nisko, komfortowo i bezpiecznie. A co do negatywu, jak sie na niego decydujesz to jeździ ostrożniej i wolniej....

Odpowiedz
Udostępnij