Jak widać coraz bliżej końca. Założenie felg mocno podtrzymało mnie na duchu, bo cały proces przekładki to jedne wielkie nerwy i problemy... Ale w końcu jestem na ostatniej prostej. Jak tylko zrobię geometrie ,poprawię zaciski w hamulcach to jadę na badanie techniczne i rejestrujemy. Potem dokładka trd v2 do przodu i trzeba się wybrać na jakąś sesje.Nie mogę doczekać się wszystkich wycieczek, tych zaplanowanych i tych bez celu.Oby wam też udało się spełnić największe motoryzacyjne marzenia.
Zazdroszczę
OdpowiedzOpowiedz coś więcej trochę o tym aucie. Jaki ma silnik? Jaką skrzynię? Oryginał LHD czy przekładka?
Odpowiedz@roomcajs: na moim profilu są jeszcze zdjęcia(części od 1-6) z opisami,a więcej info jest w komentarzach.Nawet w opisie tej galerii jest napisane ,że jest w trakcie skończenia przekładki.
OdpowiedzWycieraczki też po przekładce ? :) Najczęściej supry LHD mają wycieraczki odwrotnie, po czym łatwo poznać, że przekładana :D
Odpowiedz@Panzwami: Podszybie i wycieraczki są LHD,a z tyłu wycieraczka jest ściągnięta, tylko po tym jak jest zaślepiony otwór tylnej wycieraczki idzie poznać ,że to RHD. Ale ja nie robię tajemnicy z tego,że to Supra po przekładce.Lepsza dobrze wykonana przekładka,niż jakiś trup LHD.
OdpowiedzGE czy GTE?
Odpowiedz@itam97: GE i mocy więcej nie będzie
OdpowiedzFinalny koszt przekładki?
Odpowiedz@playstation343: Sporo,same części kosztują tyle co Supra z kierownicą po prawej,a jeszcze robocizna,i sporo innych wydatków(trochę zależących od tego w jakim stanie udało się kupić angola).+ modyfikacje po siebie.
Odpowiedzcoś pieknego ;)
Odpowiedz