@Kobsterr: Szczerze mówiąc po przesiadce z EG3 D13B2 nie ma jakieś porywającej różnicy... Może dlatego, że to konstrukcja amerykańska, nastawiona na emisje spalin, ma EGR i inne tego typu bzdury. Jak twoje odczucia, sprawnie się odpycha Twoje D17A8?
odpychała się sprawnie ale silnik zaczął przerywać, szczególnie na obrotach 2000-3000, wyżej też ale mniej, prawdopodobnie któraś cewka zapłonowa gubi zapłon, muszę pokombinować, kupić jakieś używki, może jedną nową, generalnie fajnie chodziła zanim zaczęło się to przerywanie, wygodna ale jednak mocy trochę brakuje
Jaki motor masz w niej?
Odpowiedz@Kobsterr: Jak wszystkie Coupe - 1.7, ale że jest to wersja amerykańska to jest minimalnie mocniejsza (D17A2 VTEC 127KM).
Odpowiedz@blessu: ja mam D17A8 120KM, ciekawe czy te 7 koni robi różnicę
Odpowiedz@Kobsterr: Szczerze mówiąc po przesiadce z EG3 D13B2 nie ma jakieś porywającej różnicy... Może dlatego, że to konstrukcja amerykańska, nastawiona na emisje spalin, ma EGR i inne tego typu bzdury. Jak twoje odczucia, sprawnie się odpycha Twoje D17A8?
Odpowiedzodpychała się sprawnie ale silnik zaczął przerywać, szczególnie na obrotach 2000-3000, wyżej też ale mniej, prawdopodobnie któraś cewka zapłonowa gubi zapłon, muszę pokombinować, kupić jakieś używki, może jedną nową, generalnie fajnie chodziła zanim zaczęło się to przerywanie, wygodna ale jednak mocy trochę brakuje
Odpowiedz@Kobsterr: No bardziej wozidło niż wyścigówka :)
Odpowiedz