@Rafalkom: Panie jaki upośledzony! Ta nim można wszędzie jeździć tyle że np na parkingu podziemnym zdedzakiem trę :) moje auto nie jest o dziwo tak twarde jak inne na gwintach i jest po między serią a twardym co sprawia, że na dzkurach jedzie znośnie a na równej jak przyklejony :) także niejeden się zdziwił że fak fajnie się prowadzi na skręconym gwincie praktycznie do oporu.
@nitro997: jakby nie patrzeć jest upośledzony, nie wszędzie wjedziesz a jeżeli już to musisz uważać ;) Chodziło mi o markę zawieszenia jeśli możesz zdradzić. Nie wszystkie gwintowane zawiasy są twarde jak betony, niektóre kity pokroju ta-taczki są dużo twardsze np.
@serekczek55: Przód panie siadł o jakieś 8cm lekko, o przedni zderzak mogę kluczyk oprzeć i mam nawet fotkę. mogę jeszcze ciut ciut w dół ale to będzie już przegięcie bo nawet teraz nie wsadzę podnośnika pod próg :D mimo wszystko jestem zadowolony :D
@Rafalkom: No racja ale weź pod uwagę, że w pole tym nie jeżdżę i na krawężniki również, dojeżdżam do pracy i takie tam :) No właśnie o to mi chodzi, że gwinty z reguły są bardzo twarde i nawet kolega w megane przerabiał gwint u tokarza bo się jechać nie dało a u mnie jest inaczej a co do gwintu to Ta-Technix czy jakoś tak.
@Rafalkom: wiesz co są niżej nie twierdzę że nie ale kwestia tego typu, że każde auto jest inne, np u mnie silnik jest wysoko a jakbym miał tak jak w golfie IV to już bym miski olejowej nie miał. Jak dla mnie jest mega syto i niech tak pozostanie.
@nitro997: Dokładnie tak, rozumiem Ciebie. Jest bardzo nisko, 8cm w stosunku do serii to bardzo duże obniżenie. Śmieszą mnie ludzie tacy jak serekczek55, którzy nigdy nie jeździli bardzo niskimi autami ale mądrują się na forum, że auto siedzi normalnie, wcale nie tak nisko.
@Rafalkom: Przejechałem z dolnego śląska na Mazury i Litwę na rajd Polski zglebionym E36. Na miejscu non stop polne/leśne drogi (jak byłeś to wiesz). Nie, to auto nie siedzi super nisko. Są tacy, którzy szurają zderzakami (i nie tylko) po ziemi, np. ostatnio kolega urwał sobie miskę, "bo gleba".
@serekczek55: No cóż, mogę wam współczuć. Rozumiem, że wygląd przede wszystkim i fakt "gleby" ale co za dużo to niezdrowo. Minęła mi już dawno fascynacja obniżania auta do samej ziemi, to po prostu niepraktyczne. No chyba, że to auto nietuzinkowe. Niestety na polskiej scenie królują nadal e36, a3, golfy, passaty , civic'i i temu podobne. Zglebić takie auto to żaden wyczyn, ceny zawieszeń dogodne i duża dostępność. Nie jestem pod wrażeniem akurat.
Od początku obserwuje ten projekt i powiem Ci, że od razu się w nim/niej zakochałem. Aczkolwiek bardziej przypadł mi do gustu ten zimowy setup.(Chlapacze, itp.). Jeszcze jakby był z tym kołem. Mmm... bajka :D
Leży dobrze. Jak się jeździ na co dzień upośledzonym autem? Jakie to zawieszenie?
Odpowiedz@Rafalkom: Panie jaki upośledzony! Ta nim można wszędzie jeździć tyle że np na parkingu podziemnym zdedzakiem trę :) moje auto nie jest o dziwo tak twarde jak inne na gwintach i jest po między serią a twardym co sprawia, że na dzkurach jedzie znośnie a na równej jak przyklejony :) także niejeden się zdziwił że fak fajnie się prowadzi na skręconym gwincie praktycznie do oporu.
Odpowiedz@nitro997: jakby nie patrzeć jest upośledzony, nie wszędzie wjedziesz a jeżeli już to musisz uważać ;) Chodziło mi o markę zawieszenia jeśli możesz zdradzić. Nie wszystkie gwintowane zawiasy są twarde jak betony, niektóre kity pokroju ta-taczki są dużo twardsze np.
Odpowiedz@nitro997: Przecież nie siedzi jakoś mega nisko. Jak dla mnie jest ideolo. Najładniejsza Xsara w świecie ;)
Odpowiedz@serekczek55: Przód panie siadł o jakieś 8cm lekko, o przedni zderzak mogę kluczyk oprzeć i mam nawet fotkę. mogę jeszcze ciut ciut w dół ale to będzie już przegięcie bo nawet teraz nie wsadzę podnośnika pod próg :D mimo wszystko jestem zadowolony :D
Odpowiedz@Rafalkom: No racja ale weź pod uwagę, że w pole tym nie jeżdżę i na krawężniki również, dojeżdżam do pracy i takie tam :) No właśnie o to mi chodzi, że gwinty z reguły są bardzo twarde i nawet kolega w megane przerabiał gwint u tokarza bo się jechać nie dało a u mnie jest inaczej a co do gwintu to Ta-Technix czy jakoś tak.
Odpowiedz@serekczek55: A masz auto które siedzi niżej, że twierdzisz iż nie jest wcale tak nisko?
Odpowiedz@Rafalkom: wiesz co są niżej nie twierdzę że nie ale kwestia tego typu, że każde auto jest inne, np u mnie silnik jest wysoko a jakbym miał tak jak w golfie IV to już bym miski olejowej nie miał. Jak dla mnie jest mega syto i niech tak pozostanie.
Odpowiedz@nitro997: Dokładnie tak, rozumiem Ciebie. Jest bardzo nisko, 8cm w stosunku do serii to bardzo duże obniżenie. Śmieszą mnie ludzie tacy jak serekczek55, którzy nigdy nie jeździli bardzo niskimi autami ale mądrują się na forum, że auto siedzi normalnie, wcale nie tak nisko.
Odpowiedz@Rafalkom: Przejechałem z dolnego śląska na Mazury i Litwę na rajd Polski zglebionym E36. Na miejscu non stop polne/leśne drogi (jak byłeś to wiesz). Nie, to auto nie siedzi super nisko. Są tacy, którzy szurają zderzakami (i nie tylko) po ziemi, np. ostatnio kolega urwał sobie miskę, "bo gleba".
Odpowiedz@serekczek55: No cóż, mogę wam współczuć. Rozumiem, że wygląd przede wszystkim i fakt "gleby" ale co za dużo to niezdrowo. Minęła mi już dawno fascynacja obniżania auta do samej ziemi, to po prostu niepraktyczne. No chyba, że to auto nietuzinkowe. Niestety na polskiej scenie królują nadal e36, a3, golfy, passaty , civic'i i temu podobne. Zglebić takie auto to żaden wyczyn, ceny zawieszeń dogodne i duża dostępność. Nie jestem pod wrażeniem akurat.
Odpowiedz@Rafalkom: Tu się zgodzę, że przesadna gleba jest do kitu. Ja jestem zdania, że zawieszenie robi się dla prowadzenia, nie wyglądu.
Odpowiedz@serekczek55: I doszliśmy do porozumienia ;)
OdpowiedzOd początku obserwuje ten projekt i powiem Ci, że od razu się w nim/niej zakochałem. Aczkolwiek bardziej przypadł mi do gustu ten zimowy setup.(Chlapacze, itp.). Jeszcze jakby był z tym kołem. Mmm... bajka :D
Odpowiedz@Patryk3300: Jedni gardzą zimowym setupem a inni podziwiają :D takie trochę mieszane mam uczucia ;) ale miło i dzięki.
Odpowiedz