Fajnie, że zrobiłeś taki test swojej Laguny. Jednak na początku z awaryjnością L2 troszeczkę popłynąłeć - oczywiście L2 PH1 1.9dCi i 2.2dCi były awaryjne, a elektronika potrafiła płatać figle, jednak już po 2003 dużo się poprawiło, a L2 PH2 to już było zupełnie inne auto (lifting nie dotyczył tylko drobnych zmian w wyglądzie). Poza tym awaryjność często brała się z winy użytkowników (szczególnie problemy z kartami) - ludzie nie byli gotowi na taką innowacyjność. Chociaż samo Renault też się może pospieszyło z wprowadzaniem pewnych "bajerów", przez co nie było wystarczająco dopracowane. Ta sama elektronika i silniki są w innych modelach (np. Espace, Megane, Vel Satis), ale o nich nikt nie mówił, że są "królowymi lawet".
Ok, będzie tego marudzenia. Waldku, powiedz lepiej kiedy możemy zrobić małe porównanie Laguna III GT Coupe vs. Laguna II GT? Z chęcią pojeździłbym z Tobą na torze :-D
laguna II generacji to królowa lawet, bo te modele miały uratować renault przed bankructwem i firma wypuściła na rynek całkowicie niedopracowane modele, miałem z dwójką do czynienia i nie chce znać tego modelu. owszem później je poprawiali co nie zmienia faktu że "laguma II" jest zbudowana z gównolitu
Fajnie, że zrobiłeś taki test swojej Laguny. Jednak na początku z awaryjnością L2 troszeczkę popłynąłeć - oczywiście L2 PH1 1.9dCi i 2.2dCi były awaryjne, a elektronika potrafiła płatać figle, jednak już po 2003 dużo się poprawiło, a L2 PH2 to już było zupełnie inne auto (lifting nie dotyczył tylko drobnych zmian w wyglądzie). Poza tym awaryjność często brała się z winy użytkowników (szczególnie problemy z kartami) - ludzie nie byli gotowi na taką innowacyjność. Chociaż samo Renault też się może pospieszyło z wprowadzaniem pewnych "bajerów", przez co nie było wystarczająco dopracowane. Ta sama elektronika i silniki są w innych modelach (np. Espace, Megane, Vel Satis), ale o nich nikt nie mówił, że są "królowymi lawet". Ok, będzie tego marudzenia. Waldku, powiedz lepiej kiedy możemy zrobić małe porównanie Laguna III GT Coupe vs. Laguna II GT? Z chęcią pojeździłbym z Tobą na torze :-D
Odpowiedzlaguna II generacji to królowa lawet, bo te modele miały uratować renault przed bankructwem i firma wypuściła na rynek całkowicie niedopracowane modele, miałem z dwójką do czynienia i nie chce znać tego modelu. owszem później je poprawiali co nie zmienia faktu że "laguma II" jest zbudowana z gównolitu
OdpowiedzMam pytanie: czemu w opisie jest Laguna Coupe III GT 2.0T 235, a podczas filmu mówi Pan, że jest to 2.0 204 km.? tak się pytam :-)
Odpowiedz