Fury piękne, ALE...
Skąd wiesz, że to akurat 200SX? Rozmawiałeś z właścicielem i Ci o tym powiedział? Wybacz, że trafiło na Ciebie, ale zawsze mnie trafia jak widzę takie podpisy... Jedyne co wiesz, to że jest to Nissan Silvia S14
No chyba, że rzeczywiście rozmawiałeś to zwracam wtedy honor.
@NightStalker93: Zastanawiam sie o czym Ty tu bredzisz. Jesli to jest rzeczywiscie 200sx jak podaje autor wstawki to jest to najwyzej S12. Jesli jest to 240sx tak jak TY piszesz to moze to byc S13 albo S14. Robisz gownoburze o nic. Jesli sie tyczy bmw to czy to bedzie 320 czy 330 to nie ma znaczenia bo czy to bedzie e30, czy e36 czy e46 to powyzsze oznaczenie do kazdego bedzie sie tyczyc w takim samym stopniu - 3(seria)30(pojemnosc silnika).
@NightStalker93: Jak już chcesz kolegę poprawiać to jedyne co wie o tym aucie to Nissan S14.
Silvia to tak samo jak z oznaczeniami 200sx / 240sx
Chociaż w Europie oznaczano jako 200sx, więc kolega mógł użyć tego stwierdzenia ;)
@Aikanaro: Że co ?
180sx wychodził na Japonię
200sx na Europę
240sx na Amerykę
Licząc od S13 które występowało w odmianach 180/200/240sx jako hatchback i S13 Silvia jako coupe (pomijam wersję typu Sil80)
S14 które jest także nazywane S14 Silvia lub 200SX S14
No i S15 które już nazywane jest po prostu Silvia S15
Ale sajgon :D
Sam mogłem żyć w błędnym przekonaniu, aż tak na japońskiej motoryzacji się nie znam, ale chodzi mi o jedno. Używajcie oznaczeń modelowych, a nie silnikowych, jeśli nie macie pewności co to jest ;)
@NightStalker93: W przypadku S14, to jeszcze jest OK, ale dla płyty podłogowej S13, to jest dopiero masakra.
Silvia z silnikiem 1.8L - S13
Silvia z silnikiem 2.0L - PS13
180SX i 200SX z silnikiem 1.8L - RS13
180SX i 200SX z silnikiem 2.0L - RPS13
240SX - HS13, MS13, RHS13, RMS13
Sileighty - RPS13
Dodatkowo, niektóre fotki są robione tak, że nie sposób powiedzieć który to dokładnie SX, przez co niektórzy się czepiają.
A tak przy okazji, model Silvia na platformie S15, również sprzedawany był jako 200SX.
W końcu musiałem zrobić takie coś:
http://staryjaponiec.blogspot.com/2014/06/318-nissan-180sx-200sx-240sx-silvia-s13.html
ponieważ sam się gubiłem w tych oznaczeniach hehe.
@staryjaponiec: 200SX S13 nie były wypuszczane z silnikami SR20DET, jedyną opcją było CA18DET. SR20DET był zarezerwowany wyłącznie dla S13 180SX, czyli na rynek Japoński.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 maja 2016 o 17:16
@Majozen: S13: Silvia with CA18DE(T) ('88-'90)
+Trim levels
-J's N/A base model
-Q's N/A full package
-K's Turbo with full trim package as well I believe.
+Club's models had even more options
RS13: 180sx with CA18DE(T) ('89-'90 a.k.a. zenki)
+Unsure on trim
PS13: Silvia with SR20DE(T) ('91-'93)
+Trim levels
-J's N/A base model
-Q's N/A full package
-K's Turbo with full trim package
+Club's models had even more options
RPS13: 180sx with SR20D(T) ('91-'96.5 a.k.a. chuki and '9.5-'98 a.k.a. kouki)
+Chuki trim
-Type-S: SR20DE and no standard aero kit (probable)
-Type-X: SR20DET and aero lip, side skirts and rear underspoiler (also probable)
+Kouki trim
-Type-S: SR20DE with no aero kit
-Type-G: SR20DE with aero sideskirts and rear underspoiler
-Type-R: SR20DET with no aero kit
-Type-X: SR20DET with aero front lip, sideskirts, and rear underspoiler
tak w ramach dokładności
"..i już wiesz co będzie dalej" :D
Odpowiedz@Mac88: widziałem co było dalej :D 200sx poszedł do odcinki na dwójce, a r33 spokojniutko :D
OdpowiedzZa te LED'y na S14 właściciel powinien iść siedzieć na długie lata.
Odpowiedz@Rafalkom: Znasz się widzę. Japonia w uj!
Odpowiedz@Mesjasz: Spokojnie Janusz.
Odpowiedzladny widoczek :) oby wiecej takich fot a nie jakies maluchy czy polonezy
OdpowiedzFury piękne, ALE... Skąd wiesz, że to akurat 200SX? Rozmawiałeś z właścicielem i Ci o tym powiedział? Wybacz, że trafiło na Ciebie, ale zawsze mnie trafia jak widzę takie podpisy... Jedyne co wiesz, to że jest to Nissan Silvia S14 No chyba, że rzeczywiście rozmawiałeś to zwracam wtedy honor.
OdpowiedzTo jest tak samo jak jedzie na przykład jakieś BMW i ludzie sobie wróżą (nie wiem, chyba z fusów), że jest to 320, albo 330i
Odpowiedz@NightStalker93: Zastanawiam sie o czym Ty tu bredzisz. Jesli to jest rzeczywiscie 200sx jak podaje autor wstawki to jest to najwyzej S12. Jesli jest to 240sx tak jak TY piszesz to moze to byc S13 albo S14. Robisz gownoburze o nic. Jesli sie tyczy bmw to czy to bedzie 320 czy 330 to nie ma znaczenia bo czy to bedzie e30, czy e36 czy e46 to powyzsze oznaczenie do kazdego bedzie sie tyczyc w takim samym stopniu - 3(seria)30(pojemnosc silnika).
Odpowiedz@NightStalker93: Jak już chcesz kolegę poprawiać to jedyne co wie o tym aucie to Nissan S14. Silvia to tak samo jak z oznaczeniami 200sx / 240sx Chociaż w Europie oznaczano jako 200sx, więc kolega mógł użyć tego stwierdzenia ;)
Odpowiedz@Aikanaro: Że co ? 180sx wychodził na Japonię 200sx na Europę 240sx na Amerykę Licząc od S13 które występowało w odmianach 180/200/240sx jako hatchback i S13 Silvia jako coupe (pomijam wersję typu Sil80) S14 które jest także nazywane S14 Silvia lub 200SX S14 No i S15 które już nazywane jest po prostu Silvia S15
OdpowiedzAle sajgon :D Sam mogłem żyć w błędnym przekonaniu, aż tak na japońskiej motoryzacji się nie znam, ale chodzi mi o jedno. Używajcie oznaczeń modelowych, a nie silnikowych, jeśli nie macie pewności co to jest ;)
Odpowiedz@NightStalker93: W przypadku S14, to jeszcze jest OK, ale dla płyty podłogowej S13, to jest dopiero masakra. Silvia z silnikiem 1.8L - S13 Silvia z silnikiem 2.0L - PS13 180SX i 200SX z silnikiem 1.8L - RS13 180SX i 200SX z silnikiem 2.0L - RPS13 240SX - HS13, MS13, RHS13, RMS13 Sileighty - RPS13 Dodatkowo, niektóre fotki są robione tak, że nie sposób powiedzieć który to dokładnie SX, przez co niektórzy się czepiają. A tak przy okazji, model Silvia na platformie S15, również sprzedawany był jako 200SX. W końcu musiałem zrobić takie coś: http://staryjaponiec.blogspot.com/2014/06/318-nissan-180sx-200sx-240sx-silvia-s13.html ponieważ sam się gubiłem w tych oznaczeniach hehe.
Odpowiedz@staryjaponiec: 200SX S13 nie były wypuszczane z silnikami SR20DET, jedyną opcją było CA18DET. SR20DET był zarezerwowany wyłącznie dla S13 180SX, czyli na rynek Japoński.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 maja 2016 o 17:16
@Majozen: S13: Silvia with CA18DE(T) ('88-'90) +Trim levels -J's N/A base model -Q's N/A full package -K's Turbo with full trim package as well I believe. +Club's models had even more options RS13: 180sx with CA18DE(T) ('89-'90 a.k.a. zenki) +Unsure on trim PS13: Silvia with SR20DE(T) ('91-'93) +Trim levels -J's N/A base model -Q's N/A full package -K's Turbo with full trim package +Club's models had even more options RPS13: 180sx with SR20D(T) ('91-'96.5 a.k.a. chuki and '9.5-'98 a.k.a. kouki) +Chuki trim -Type-S: SR20DE and no standard aero kit (probable) -Type-X: SR20DET and aero lip, side skirts and rear underspoiler (also probable) +Kouki trim -Type-S: SR20DE with no aero kit -Type-G: SR20DE with aero sideskirts and rear underspoiler -Type-R: SR20DET with no aero kit -Type-X: SR20DET with aero front lip, sideskirts, and rear underspoiler tak w ramach dokładności
Odpowiedz