@lukashhekk88: modne, ponieważ mniejsze gaz jest ekologiczniejszy i tam się płaci podatek od emisji i dlatego zakładają żeby oszczędzać nie tylko na paliwie ;)
gazu nie docenią tylko:
1. "janusze" którzy nie widzą nic więcej jak szmelcwagen w dizlu
2. ludzie którzy założyli najtańszą możliwą instalację przez co mieli ciągłe problemy
ja osobiście uważam że LPG to jest wspaniałe paliwo, tym bardziej w starszych autach gdzie nie ma dwumasu, przez co człowiek oszczędza nie tylko na paliwie, ale też na częściach(dwumas drogi, dizlowe wtryski też drogo wychodzą), śmiem też twierdzić z doświadczenia że na 300-400 tys. km auto w gazie wyjdzie bardzo dużo taniej niż diesle
Jesli to samochod uzytkowany na codzien to czemu by tego nie zrobic? Co z tego, ze to camaro? To jest auto z naszych czasow a nie zabytek z lat 60 w ktorym montaz instalacji gazowej bylby jednoznaczny z przyznaniem samochodowi statusu "uszkodzony" na stale.
Em... pracuję na stacji, wiele S-klas, Mercedesów AMG czy nawet BMW M podjeżdża pod LPG. Wszystkie wymienione samochody są nowe i wszystkie należą do Niemców. Oni robią to dlatego, by otrzymać status pojazdu ekologicznego i mieć np. wjazd do centrów miast. Co więcej, instalacja w fazie ciekłej podnosi moc i obniża koszty użytkowania... 3 pieczenie na jednym ogniu.
A że u nas paliwo absurdalnie drogie w stosunku do zarobków, to dobra instalacja nie jest zła. ;)
@kubabp: Częstsze tankowanie raczej - bo sam zasięg jest większy.. Ale wiadomo o co chodzi, jak już się ma instalacje LPG w aucie to przejechanie kilku kilometrów na PB, gdy skończy się gaz bywa bolesne dla naszej psychiki - mówię z doświadczenia. :-P
Montowanie gazu w Niemczech kiedyś było modne:P
Odpowiedz@lukashhekk88: modne, ponieważ mniejsze gaz jest ekologiczniejszy i tam się płaci podatek od emisji i dlatego zakładają żeby oszczędzać nie tylko na paliwie ;) gazu nie docenią tylko: 1. "janusze" którzy nie widzą nic więcej jak szmelcwagen w dizlu 2. ludzie którzy założyli najtańszą możliwą instalację przez co mieli ciągłe problemy ja osobiście uważam że LPG to jest wspaniałe paliwo, tym bardziej w starszych autach gdzie nie ma dwumasu, przez co człowiek oszczędza nie tylko na paliwie, ale też na częściach(dwumas drogi, dizlowe wtryski też drogo wychodzą), śmiem też twierdzić z doświadczenia że na 300-400 tys. km auto w gazie wyjdzie bardzo dużo taniej niż diesle
Odpowiedz@RX_Love: 100% racji
OdpowiedzJesli to samochod uzytkowany na codzien to czemu by tego nie zrobic? Co z tego, ze to camaro? To jest auto z naszych czasow a nie zabytek z lat 60 w ktorym montaz instalacji gazowej bylby jednoznaczny z przyznaniem samochodowi statusu "uszkodzony" na stale.
Odpowiedztak was boli ze ktos chce jezdzic ekonomicznie? jakie to polskie xD
OdpowiedzI to taki durny wpis od Charakterka. Nie spodziewałem się.
OdpowiedzEm... pracuję na stacji, wiele S-klas, Mercedesów AMG czy nawet BMW M podjeżdża pod LPG. Wszystkie wymienione samochody są nowe i wszystkie należą do Niemców. Oni robią to dlatego, by otrzymać status pojazdu ekologicznego i mieć np. wjazd do centrów miast. Co więcej, instalacja w fazie ciekłej podnosi moc i obniża koszty użytkowania... 3 pieczenie na jednym ogniu. A że u nas paliwo absurdalnie drogie w stosunku do zarobków, to dobra instalacja nie jest zła. ;)
Odpowiedzco jest niby złego w montażu gazu w nowym samochodzie?
Odpowiedz@daro100: Im wcześniej założysz - tym więcej zaoszczędzisz..
Odpowiedz@daro100: może zmniejszenie zasięgu (samo LPG)? Nie wiem. Więcej wad nie przychodzi mi do głowy :)
Odpowiedz@kubabp: Częstsze tankowanie raczej - bo sam zasięg jest większy.. Ale wiadomo o co chodzi, jak już się ma instalacje LPG w aucie to przejechanie kilku kilometrów na PB, gdy skończy się gaz bywa bolesne dla naszej psychiki - mówię z doświadczenia. :-P
Odpowiedz@kartonito: Bo masz świadomość, że "mogłem stanąć na tamtym cpn-ie" :) Reasumując - gaz fajna sprawa. Po co płacić 2x tyle za te same kilometry?
Odpowiedz