Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Fiat Cinquecento

Co tu dużo o nim pisać - rocznik 98', przebieg 77 tysięcy kilometrów, najmniejszy możliwy silnik, czyli 30-konne 704ccm3, najbiedniejsza wersja wyposażeniowa "Young" (nie ma nawet gniazda 12V. Zbiera się jak krew z nosa (około 26 sekund do setki), pali tyle co zdecydowanie większe i mocniejsze samochody, ale i tak jest w nim coś, że bardzo go lubię. Może dlatego, że jest odziedziczony po dziadku i jeździłem nim jeszcze jako mały chłopak.Plany na przyszłość? Raczej brak. Może kiedyś zostanie wsadzony silnik 1.1 od Seicento lub wersji Sporting. Na razie chcę żeby był w jak najlepszym stanie i długo mi służył
by skota741
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar nitro997
1 1

Takie auta mają dusze i za to się kocha :) A co do swapu to dawaj z punto lub stilo 1.2, wrzuć skrzynię 6 bo cena za silnik taka sama jak 1.1 a w mocy jest różnica.

Odpowiedz
avatar skota741
0 0

@nitro997: Też myślałem nad tym silnikiem, ale nie chcę robić zbyt dużo przeróbek w komorze. Chcę żeby ten silnik po prostu tam wszedł, bez cięcia i spawania, które i tak pewnie będzie potrzebne, ale może nie aż tak jak z 1.2 :)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 kwietnia 2016 o 19:18

avatar MefiX
1 1

@skota741: 1.2 8v powinna Ci wejść bez problemu, wiadomo jeden wałek, ale było by ciasno. 16v bez nacinania nie wejdzie.

Odpowiedz
avatar exany
1 1

coś w tym jest :)

Odpowiedz
Udostępnij