Fiat Cinquecento
Co tu dużo o nim pisać - rocznik 98', przebieg 77 tysięcy kilometrów, najmniejszy możliwy silnik, czyli 30-konne 704ccm3, najbiedniejsza wersja wyposażeniowa "Young" (nie ma nawet gniazda 12V. Zbiera się jak krew z nosa (około 26 sekund do setki), pali tyle co zdecydowanie większe i mocniejsze samochody, ale i tak jest w nim coś, że bardzo go lubię. Może dlatego, że jest odziedziczony po dziadku i jeździłem nim jeszcze jako mały chłopak.Plany na przyszłość? Raczej brak. Może kiedyś zostanie wsadzony silnik 1.1 od Seicento lub wersji Sporting. Na razie chcę żeby był w jak najlepszym stanie i długo mi służył
by
skota741
Takie auta mają dusze i za to się kocha :) A co do swapu to dawaj z punto lub stilo 1.2, wrzuć skrzynię 6 bo cena za silnik taka sama jak 1.1 a w mocy jest różnica.
Odpowiedz@nitro997: Też myślałem nad tym silnikiem, ale nie chcę robić zbyt dużo przeróbek w komorze. Chcę żeby ten silnik po prostu tam wszedł, bez cięcia i spawania, które i tak pewnie będzie potrzebne, ale może nie aż tak jak z 1.2 :)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 kwietnia 2016 o 19:18
@skota741: 1.2 8v powinna Ci wejść bez problemu, wiadomo jeden wałek, ale było by ciasno. 16v bez nacinania nie wejdzie.
Odpowiedz@MefiX: wejdzie wejdzie no problem ale przy 1.4 się przerabia mocowania itp. Do CC nawet 2.0 upchano a dokładnie z escorta rs2000 ;) https://www.youtube.com/watch?v=vAshRLvFxQg
Odpowiedzcoś w tym jest :)
Odpowiedz