Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

DRAG Time - moje początki - AMATOR

Cześć! Jak widać na filmie, a nawet czuć.. moją niepewność, jeden z pierwszych falstartów. Jest to początek moich zalotów na 1/4 mili. Silnik seria, nie jest zmodyfikowany, ale mimo wszystko chciałem wziąć. W swojej klasie na jednych z zawodów wiem że zająłem 7-8 miejsce wyprzedzając EP3 Type R. Jak na serie i moje początki w zawodach myślę że jest to dobry wynik. W tym sezonie chce się postarać o lepsze czasy i zejście na 13s. Mam już kilka części do modyfikacji silnika i jego osprzętu. Jeżeli was to interesuje mogę, dodać filmy na temat części z ich dokładnym opisem i zasadą działania.Zapraszam do komentarzy i udzielania opinii i porad, szczególnie niech wypowiedzą się te osoby, które brały udział czynnie w zawodach organizowanych u nas w Polsce i nie tylko. Piątka! P.STutaj link do tego samego przejazdu z zewnątrz, lepszy efekt. Widać jaki falsestart.https://www.youtube.com/watch?v=QfDiOQagVkwPozdrawiam, czekam na podpowiedzi.
by kalixxx
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar BOOSTED
0 0

Żeby Cifem EG robić 13 , to trzeba ,, trochę '' podłubać , albo zrobić wydmuszkę i mniej modzić kolego :) Jakie najlepsze ET miałeś ?

Odpowiedz
avatar kalixxx
0 0

@BOOSTED: 14.655 Podłubać również chodziło Ci o zdjęcie wagi? mając 210HP da radę 13?

Odpowiedz
avatar CamaroFanBoy
0 0

Same konie to nie wszystko. Przede wszystkim dobre dragowe opony dadzą dużo więcej niż konie, które gubisz przy starcie. Slicki to podstawa a jak nie je to przynajmniej semi slicki. tak dla porównania Stock Camaro 305 hp 470nm robi 1/4 (zakładając, że wszystko jest ok) w 13.5s na cywilnych oponach. Różnica jest taka, że Camaro waży 1650kg. Także żeby robić trzynastki civicem będziesz musiał się postarać.

Odpowiedz
avatar BOOSTED
0 0

@kalixxx: pewnie że da radę, tylko tak jak pisze Pan od Camaro musi być dobra opona szczególnie przy fwd , poza tym odpowiednia skrzynia i kierowca ;) trzeba pamiętać że masa zabija osiągi i w pl nie ma dobrych torów do 1/4 mili.

Odpowiedz
avatar kalixxx
0 0

@CamaroFanBoy: Czyli mam rozumieć że masa i dobra opona? A powiedzcie mi bo chce startować na Profilach super soft - chodzi o mieszankę że jest miękka. Wystarczy coś takiego? Oczywiście im większa szerokość takiego kapcia, tym większa powierzchnia styka się z nawierzchnią asfaltową a to przekłada się na większą trakcje - dobrze myślę? @BOOSTED: Ale przynajmniej odpowiedziałeś mi że da radę :D ale brakuje mi do tego kapciuchów dobrych i skrzyni. Wiem że na kapciach jakie bym nie miał dużo nie poszaleje bo niestety nie mamy takiej nawierzchni jak w ameryce, że ludzie w momencie wyskakiwania z butów, buty są przyklejone do podłoża i zostają, a człowiek zostaje w skarpetkach. Taki jest klej.. gdzieś widziałem to na filmie. Bodajże z Maryland. Dzięki za podpowiedzi. Jeszcze przed wyścigami spróbuje przekroczyć barierę 200KM w aucie i postarać się o lepszą trakcję. Dzięki!

Odpowiedz
avatar BOOSTED
0 0

@kalixxx: Jeśli chcesz zgłębić temat to popytaj ludzi np : na ckpl czy jdmoption tam są tacy co temat ogarniają cacy :) 210 KM przy wydmuszce , dobrej oponie , strojeniu etc. będzie skutkowało czasami w granicy ok. 13,8/9 , ale to też zależy od pierdyliarda innych czynników . Co do opony to dobra jest Toyo r888 na suchym klei bardzo dobrze , ale na morkrym słabo .

Odpowiedz
Udostępnij