435koni wiec dmucha jakies 0.8 bara. Malutko... ten silnik w kompletnej serii wytrzymuje duzo wiecej. Po stanach latajata calkowicie seryjne K20 Turbo z wymienionymi tylko sprezynkami zaworowymi i moca 650-720koni przy doladowaniu do 2.2 bara. Ten silnik to nastepca 2JZ i 1300-1500koni mozna z niego wydusic. No ale co Honda to Honda. Nie ma ch*ja we wsi.
@brabus: w autach przednionapędowych daje radę seria K20 natomiast w autach tylnonapędowych działają zupełnie inne siły i tylna oś jest dociążana przez co większe obciążenia trafiają na silnik przez co wytrzymuje często dużo mniej :( znam osobę która w rx8 k20z4 wyciągnęła 380km po czym korba wypadła bokiem :(
435koni wiec dmucha jakies 0.8 bara. Malutko... ten silnik w kompletnej serii wytrzymuje duzo wiecej. Po stanach latajata calkowicie seryjne K20 Turbo z wymienionymi tylko sprezynkami zaworowymi i moca 650-720koni przy doladowaniu do 2.2 bara. Ten silnik to nastepca 2JZ i 1300-1500koni mozna z niego wydusic. No ale co Honda to Honda. Nie ma ch*ja we wsi.
Odpowiedz@brabus: w autach przednionapędowych daje radę seria K20 natomiast w autach tylnonapędowych działają zupełnie inne siły i tylna oś jest dociążana przez co większe obciążenia trafiają na silnik przez co wytrzymuje często dużo mniej :( znam osobę która w rx8 k20z4 wyciągnęła 380km po czym korba wypadła bokiem :(
Odpowiedz@brabus: masz napisane na poczatku, ze dmucha 17psi czyli ~1.2 bara
Odpowiedz