Dodge Journey
Amerykańska organizacja Consumer Report przygotowała zestawienie modeli, które wypadły najgorzej w testach przeprowadzonych przez nią w ubiegłym roku.Całość podzielono na 10 kategorii "wagowych", odzwierciedlających rodzaj i segment pojazdu. Pod uwagę wzięto całościowy wynik, jaki model zdobył podczas przeprowadzonych prób. Składają się na niego m.in. raporty o niezawodności i satysfakcji klienta, bezpieczeństwo, a także wyniki testów zderzeniowych. Większość z prezentowanych konstrukcji już doczekała się swoich zmodernizowanych wersji.Dodge Journey w kategorii rodzinnych SUV został opisany jako pojazd o błyskawicznie spadającej wartości, sprawdzający się najlepiej jako oferta lotniskowych wypożyczalni. W Europie sprzedawany jest jako Fiat Freemont.
Luksusowy SUV klasy kompaktowej
Brytyjski produkt niestety nie znalazł uznania w oczach testerów. Jego braki ujawniają się nawet w zestawieniu z popularnymi, dużo tańszymi SUV-ami tej klasy. Wersja na 2016 r. została zmodernizowana.
Luksusowy, duży SUV
W tej kategorii Cadillac powinien lśnić, ale niestety stanęło mu w tym na drodze wiele problemów. Kiepsko wypadło zawieszenie, zbyt sztywne, a przy tym nie dające pewności prowadzenia. Poza tym auto, mimo swych pokaźnych gabarytów, wewnątrz jest zwyczajnie ciasne. Większość prób, według testujących, Escalade ledwo przebrnął.
Minivan
Konstrukcja Chryslera nie wywołała owacji na stojąco wśród testerów CR. Auto już jednak nie jest produkowane, podobnie jak bliźniaczy Dodge Caravan. Pomijając jakość jego prowadzenia i wykonanie, Town & Country zebrał kiepskie oceny w kategoriach "przestronność wnętrza" i "zużycie paliwa", czyli dosyć istotnych dla osób poszukujących rodzinnego minivana.
Luksusowy sedan klasy średniej
Produkt amerykańskiego Forda jest bliźniakiem konstrukcyjnym modelu Taurus. Słabo wypadł w większości przeprowadzonych testów, ostatecznie plasując się na spodzie tabeli punktowej. Oceniony jako przestarzały i odstający od swojej klasy.
Luksusowy kompakt
Wielu zapewne zaskoczy tu obecność produktu Mercedesa-Benza, ale przednionapędowy CLA 250 nie podbił serc Amerykanów. Silnik jest ospały, zawieszenie zbyt sztywne, choć auto sprawia wrażenie zwinnego.
Sedan klasy średniej
Absolutnie przeciętna i niewyróżniająca się niczym konstrukcja, nawet na tle tańszych rywali. Rynek oferuje cały szereg ciekawszych propozycji. O dziwo, w Europie z tej samej platformy konstrukcyjnej korzysta pełna wyrazu Alfa Romeo Giulietta, a także Jeep Cherokee.