Co do V6 to 2.8 nie jest takie świetne a 2.4 ma świetna opinie niezawodności. Jeździłem automatem z 2.4 v6 przymierzałem się do kupna lecz mam za mało pieniędzy a auto świetne :) Co do skrzyni automatycznej to ma zła opinie bo się bardzo sypie. Chociaż mam pytanie czy w Audi było tylko skrzynie automatyczne tiptronic czy też multitronic?
@Kickster: w skrzyni multitronic nie czuć zmian biegów i to jej największa zaleta. Wadą skrzyni multitronic jest jej awaryjność (awarie łańcucha lub sterownika). Awarie tej skrzyni są zazwyczaj bardziej kosztowne w naprawie niż awarie tipa.
Skrzynia tiptronic daje odczuć zmianę biegów lecz jest mniej awaryjna i potrafi wytrzymać większe obciążenia (tylko ona jest stosowana w quattro np. a4 b6)
zależy więc co rozumiemy pod słowem lepsza :)
multitronic jest bardziej komfortowa, tiptronic wytrzymalsza.
@Folley96: Tylko że 2.4 pożera tyle co 2.8 więc...decyzja nasuwa się sama. A skrzynia to się sypie dlatego że każdy następny właściciel zapomina zmieniać w niej olej i w końcu trafia się taki który powie że się posypała.
@aloosza: Ja wlasnie jestem swiadom tej kolejnosci i to mnie dobija że w 2012 roku Seat ma dopiero auto ktore bazuje na tym co Audi wypusciło w 2004 roku. To tak jakby się kąpać w wannie po swoim bracie w tej samej wodzie.
Co do V6 to 2.8 nie jest takie świetne a 2.4 ma świetna opinie niezawodności. Jeździłem automatem z 2.4 v6 przymierzałem się do kupna lecz mam za mało pieniędzy a auto świetne :) Co do skrzyni automatycznej to ma zła opinie bo się bardzo sypie. Chociaż mam pytanie czy w Audi było tylko skrzynie automatyczne tiptronic czy też multitronic?
Odpowiedz@Folley96: Multitronic też była i podobno lepsza od tiptronika
Odpowiedz@Kickster: kurde, żyłem w błędzie :( Dzięki za oświecenie :)
Odpowiedz@Kickster: w skrzyni multitronic nie czuć zmian biegów i to jej największa zaleta. Wadą skrzyni multitronic jest jej awaryjność (awarie łańcucha lub sterownika). Awarie tej skrzyni są zazwyczaj bardziej kosztowne w naprawie niż awarie tipa. Skrzynia tiptronic daje odczuć zmianę biegów lecz jest mniej awaryjna i potrafi wytrzymać większe obciążenia (tylko ona jest stosowana w quattro np. a4 b6) zależy więc co rozumiemy pod słowem lepsza :) multitronic jest bardziej komfortowa, tiptronic wytrzymalsza.
Odpowiedz@Folley96: Tylko że 2.4 pożera tyle co 2.8 więc...decyzja nasuwa się sama. A skrzynia to się sypie dlatego że każdy następny właściciel zapomina zmieniać w niej olej i w końcu trafia się taki który powie że się posypała.
Odpowiedz@Kickster wciąż oczekuję na odcinek z francuskimi autami , słynna laguna II w 1,9dci , bądź świetna 406 w coupe .
Odpowiedz#Kickster - dobrze, że widzisz w A4 b7 Seata Exeo, tylko kolejność inna. VAG wprowadził b8 i blachy im zostały, to zrobili Seata w sedanie.
Odpowiedz@aloosza: Ja wlasnie jestem swiadom tej kolejnosci i to mnie dobija że w 2012 roku Seat ma dopiero auto ktore bazuje na tym co Audi wypusciło w 2004 roku. To tak jakby się kąpać w wannie po swoim bracie w tej samej wodzie.
Odpowiedza może odcinek o poczciwej audi 80 lub 100
Odpowiedz