Zbudowana w 1993 Alfa Romeo 155 V6TI DTM według nowego bardzo liberalnego regulaminu Klasy 1,miała najnowocześniejsze rozwiązania. Samochód był wyposażony w aktywną aerodynamikę i aktywne zawieszenie, rozwiązania te były wykorzystywane wówczas jedynie w F1 i później zakazane. Struktura nośna opierała się na ramie przestrzennej pokrytej nadwoziem z włókna węglowego. Tak zbudowane auto przy Mercedesie 190E 2,5-16 Evo II wyglądało jak konstrukcja z kosmosu. Tak więc zastosowanie wydechów skierowanych do góry miało jakieś zastosowanie w aerodynamice i osiągach przynajmiej ja tak uważam.
Ktoś potrafi wyjaśnić dlaczego chyba tylko w 155 DTM te wydechy są skierowane do góry :D?
OdpowiedzJa też ciekaw jestem, przypuszczam że aerodynamiki albo jakieś podciśnienie..
OdpowiedzZbudowana w 1993 Alfa Romeo 155 V6TI DTM według nowego bardzo liberalnego regulaminu Klasy 1,miała najnowocześniejsze rozwiązania. Samochód był wyposażony w aktywną aerodynamikę i aktywne zawieszenie, rozwiązania te były wykorzystywane wówczas jedynie w F1 i później zakazane. Struktura nośna opierała się na ramie przestrzennej pokrytej nadwoziem z włókna węglowego. Tak zbudowane auto przy Mercedesie 190E 2,5-16 Evo II wyglądało jak konstrukcja z kosmosu. Tak więc zastosowanie wydechów skierowanych do góry miało jakieś zastosowanie w aerodynamice i osiągach przynajmiej ja tak uważam.
OdpowiedzSpaliny dociskają auto do gleby :-P
OdpowiedzAlfa która zamiatała niemiecką konkurencję w DTM-ie jak podłogę na święta :)
Odpowiedz@ogon183:W 1993 roku Alfa zdominowała DTM, krótko pisząc Niemcy dostawali d!pe na własnym podwórku 1
Odpowiedz