Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Moje Audi ALLROAD C5

by campe96
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Voytech
0 0

diesel 2.5?

Odpowiedz
avatar campe96
0 0

@Voytech: tak

Odpowiedz
avatar Marcon96
0 0

Pięknaa

Odpowiedz
avatar revo205
0 0

Co możecie powiedzieć o tym samochodzie, bo się nad nim zastanawiam. Czy warto mając te 15-20tys zawracać sobie nim głowę? Jak się sprawuje automat i który silnik najlepszy?

Odpowiedz
avatar kartonito
0 2

@revo205: Strzeż się 2.5TDI zwłaszcza z automatem. Z manualną skrzynią jeśli dobrze silnik poznasz to raczej da się to eksploatować, ale raczej wiele zależy od szczęścia. 2.7bT natomiast chyba dużo lepszy, ale wiadomo, że paliwko będzie kosztować do takiego ;-)

Odpowiedz
avatar revo205
0 0

@kartonito:dzięki, a ogólnie samochód warty szukania czy lepiej np. audi A4 b5/b6 w quattro czy całkiem coś inego

Odpowiedz
avatar 96mateusz
1 1

@revo205: ja bym szukał zwykłą C5 w quattro, 2.4 lub 2.8.

Odpowiedz
avatar campe96
0 0

@kartonito: to moje drugie już 2.5TDI i nie mogę nic złego o tym powiedzieć :) @revo205: bardzo fajne autko, polecam. Moja akurat aktualnie jest na spreżynach. Nawet na tym zawieszenii komfort dużo lepszy niż w mojej poprzedniej zwykłej a6 c5. Pewnie mają wpływ większe koła - 225/55r17. W tym budżecie myślę że da się kupić coś rozsądnego, w tym modelu kosztowne jest utrzymanie zawieszenia pneumatycznego - jego awaryjność, z tego względu przerobiłem ją na zawieszenie sprężynowe które jest o wiele mniej awaryjne. Jednym minusem tego rozwiązania jest brak regulacji wysokości-ale nie jest mi to jakieś bardzo potrzebne. Możliwe że niedługo pójdzie na sprzedaż.

Odpowiedz
avatar campe96
0 0

@kartonito: to moje drugie już 2.5TDI i nie mogę nic złego o tym powiedzieć Emotikon smile @revo205: bardzo fajne autko, polecam. W tym budżecie myślę że da się kupić coś rozsądnego. W tym allroadzie jest 2.5 tdi 180km ze skrzynią tiptronic. Sprawuje się bardzo dobrze- wszystko zależy jak ktoś o nie dbał. W tym modelu kosztowne jest utrzymanie zawieszenia pneumatycznego - jego awaryjność jest dość spora. Z tego względu przerobiłem ją na zawieszenie sprężynowe które jest o wiele mniej awaryjne i łatwiejsze w eksploatacji. Nawet na tym zawieszeniu komfort wydaje się być dużo lepszy niż w mojej poprzedniej zwykłej a6 c5. Pewnie mają na to wpływ większe koła - 225/55r17. Jednym minusem tego rozwiązania jest brak regulacji wysokości-ale nie jest mi to jakioś bardzo potrzebne. Jest ustawiona w optymalnej pozycji i nie trzeba bać się krawężników :) Ogólnie jako auto to bardzo wygodne, mogę z czystym sumieniem polecić. Trzeba tylko znaleźć dobry egzemplarz. P.S nie wiem dlaczego nie mogę edytować poprzedniego postu.

Odpowiedz
avatar czekoladus
0 0

NDZ , moje strony :) Ładny allroad :)

Odpowiedz
Udostępnij