Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Jak wymienić sprzęgło? Tylny napęd BMW E34

by michu1986
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar skorek34
0 0

Pomysł na następny odcinek - wymiana zimmeringów ,bo w tym BMW był chyba już uszkodzony na wale korbowym ,a warto zrobić to za jednym razem ,naprawde duża oszczędność pracy a dodatkowy koszt prawie nie znaczny (chodź bywają wyjątki)

Odpowiedz
avatar michu1986
0 0

@skorek34: nie nie :) zalany odrdzewiaczem tylko :)

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

1:04 wprowadzasz w błąd bierzemy dobrą tarcze i obijamy kevlarem przenosi więcej niutonometrów, wytrzyma więcej niż oryginał,

Odpowiedz
avatar daro100
0 0

Kwestia centrowania tarczy została niemal pominięta. Szkoda że Pan łysy z grzywką z tyłu nie wspomniał, że jest to piekielnie ważna sprawa i jeżeli tarcza będzie zamocowana minimalnie krzywo to po tygodniu prób nie uda się wsunąć skrzyni na miejsce. Dla osób, które nie mają odpowiednich narzędzi do centrowania (jak dla mnie całkowicie niepotrzebny wydatek) podam swój patent. Biorę śrubę o średnicy takiej jak otwór w kole zamachowym. Otwór z wieloklinem w tarczy sprzęgła ma (chyba w każdym przypadku) większą średnicę. Wystarczy nawinąć na śrubę taśmę lakierniczą. Jako, że jest ona miękka to ładnie ułoży się w otworze tarczy sprzęgła i zostanie ona zamocowana poprawnie, a wieloklin nie zostanie uszkodzony

Odpowiedz
Udostępnij