Pomysł na następny odcinek - wymiana zimmeringów ,bo w tym BMW był chyba już uszkodzony na wale korbowym ,a warto zrobić to za jednym razem ,naprawde duża oszczędność pracy a dodatkowy koszt prawie nie znaczny (chodź bywają wyjątki)
Kwestia centrowania tarczy została niemal pominięta. Szkoda że Pan łysy z grzywką z tyłu nie wspomniał, że jest to piekielnie ważna sprawa i jeżeli tarcza będzie zamocowana minimalnie krzywo to po tygodniu prób nie uda się wsunąć skrzyni na miejsce. Dla osób, które nie mają odpowiednich narzędzi do centrowania (jak dla mnie całkowicie niepotrzebny wydatek) podam swój patent. Biorę śrubę o średnicy takiej jak otwór w kole zamachowym. Otwór z wieloklinem w tarczy sprzęgła ma (chyba w każdym przypadku) większą średnicę. Wystarczy nawinąć na śrubę taśmę lakierniczą. Jako, że jest ona miękka to ładnie ułoży się w otworze tarczy sprzęgła i zostanie ona zamocowana poprawnie, a wieloklin nie zostanie uszkodzony
Pomysł na następny odcinek - wymiana zimmeringów ,bo w tym BMW był chyba już uszkodzony na wale korbowym ,a warto zrobić to za jednym razem ,naprawde duża oszczędność pracy a dodatkowy koszt prawie nie znaczny (chodź bywają wyjątki)
Odpowiedz@skorek34: nie nie :) zalany odrdzewiaczem tylko :)
Odpowiedz1:04 wprowadzasz w błąd bierzemy dobrą tarcze i obijamy kevlarem przenosi więcej niutonometrów, wytrzyma więcej niż oryginał,
OdpowiedzKwestia centrowania tarczy została niemal pominięta. Szkoda że Pan łysy z grzywką z tyłu nie wspomniał, że jest to piekielnie ważna sprawa i jeżeli tarcza będzie zamocowana minimalnie krzywo to po tygodniu prób nie uda się wsunąć skrzyni na miejsce. Dla osób, które nie mają odpowiednich narzędzi do centrowania (jak dla mnie całkowicie niepotrzebny wydatek) podam swój patent. Biorę śrubę o średnicy takiej jak otwór w kole zamachowym. Otwór z wieloklinem w tarczy sprzęgła ma (chyba w każdym przypadku) większą średnicę. Wystarczy nawinąć na śrubę taśmę lakierniczą. Jako, że jest ona miękka to ładnie ułoży się w otworze tarczy sprzęgła i zostanie ona zamocowana poprawnie, a wieloklin nie zostanie uszkodzony
Odpowiedz