Może uda się więcej tego typu filmów robić dla wszystkich co chcą zobaczyć, jak, skąd się to bierze. Pierwszy mój taki filmik, który obrazuje co z autem się robiło, aby uzyskać jakiś wynik. Dużo więcej informacji w OPISIE filmu. ZapraszamPamiętajcie o dobrym oleju 1:35!
@koziol3k: Żadna różnica we wtrysku! Różnica była w rynku, na który Honda była sprzedawana. W Niemczech płaciło się ubezpieczenie od mocy, więc sztucznie zaniżono moc do 75KM. Aby zwiększyć moc do 90KM wystarczy wymienić uszczelkę przepustnicy na tą z wersji 90KM w serwisie ASO (tak ASO, bo jest najtaniej i dostępne od ręki), reset komputera i jest moc. Osobiście jeździłem taką Hondą, już w niemcowni "podrasowano" ją w taki sposób, poprzedni właściciel założył gaz, jeździł 2 lata, później ja 2 lata i pojechałem na hamownię. Hamowana na benzynie, wypluła olej przez tłumik (lubiła olej, jak to Honda), ale też wypluła 98KM bez żadnych modyfikacji, seryjny silnik, zagazowany przez 4 lata, piła olej ok. 1l/12000km... Ogólnie silniki bardzo dobre i z dobrych lat produkcji, a mianowicie - z fabryki wychodziły mocniejsze niż deklarowała fabryka... Zgodzę się z kolegą Majozen - Jeżeli chcesz więcej mocy to lepszy będzie swap na D16, bo apetyt rośnie w miarę jedzenia, i tam gdzie D14 się kończy D16 dopiero zaczyna ;)
Szczerze mówiąc lepszym rozwiązaniem, niż modzenie 1.4 75KM jest SWAP na D16Z5. Silnik stosunkowo tani i mocny i daje dużo większe pole do popisu przy modzeniu.
Pomiar robiony w niskiej temperaturze trochę mało miarodajny:p
Po drugie przenieś odizoluj filtr powietrza:p
Po trzecie bandaż na kolektor i dolot:p
Pomimo tych kilku rzeczy fajny projekt:) Wielu powie że to tylko 1.4 że mało mocy... Ale jest druga strona medalu poprawiony przebieg momentu oraz mocy:)
A czy Hondowskie 1.4 w serii nie miało czasem 90KM ??
Odpowiedz@HONDA: D14A4 miało tyle, lecz było na wielowtrysku. Te 75KM było na monowtrysku.
Odpowiedz@koziol3k: Różnica jest TYLKO taka , że A3 ma zwężkę pod przepustnicą , której A4 nie ma i mają różne kompy , lecz nie różniące się bóg wie jak ...
Odpowiedz@koziol3k: Żadna różnica we wtrysku! Różnica była w rynku, na który Honda była sprzedawana. W Niemczech płaciło się ubezpieczenie od mocy, więc sztucznie zaniżono moc do 75KM. Aby zwiększyć moc do 90KM wystarczy wymienić uszczelkę przepustnicy na tą z wersji 90KM w serwisie ASO (tak ASO, bo jest najtaniej i dostępne od ręki), reset komputera i jest moc. Osobiście jeździłem taką Hondą, już w niemcowni "podrasowano" ją w taki sposób, poprzedni właściciel założył gaz, jeździł 2 lata, później ja 2 lata i pojechałem na hamownię. Hamowana na benzynie, wypluła olej przez tłumik (lubiła olej, jak to Honda), ale też wypluła 98KM bez żadnych modyfikacji, seryjny silnik, zagazowany przez 4 lata, piła olej ok. 1l/12000km... Ogólnie silniki bardzo dobre i z dobrych lat produkcji, a mianowicie - z fabryki wychodziły mocniejsze niż deklarowała fabryka... Zgodzę się z kolegą Majozen - Jeżeli chcesz więcej mocy to lepszy będzie swap na D16, bo apetyt rośnie w miarę jedzenia, i tam gdzie D14 się kończy D16 dopiero zaczyna ;)
OdpowiedzSzczerze mówiąc lepszym rozwiązaniem, niż modzenie 1.4 75KM jest SWAP na D16Z5. Silnik stosunkowo tani i mocny i daje dużo większe pole do popisu przy modzeniu.
OdpowiedzPomiar robiony w niskiej temperaturze trochę mało miarodajny:p Po drugie przenieś odizoluj filtr powietrza:p Po trzecie bandaż na kolektor i dolot:p Pomimo tych kilku rzeczy fajny projekt:) Wielu powie że to tylko 1.4 że mało mocy... Ale jest druga strona medalu poprawiony przebieg momentu oraz mocy:)
Odpowiedz