Styczeń 2016 - na forum zapytałem się o demontaż przedniej listwy w Toyocie. Choć nie udzielono mi odpowiedzi, poradziłem sobie jakoś. Odnowiłem napis na masce bez demontażu listwy.
Z daleka może i wyglądało to nie najgorzej, w końcu startego napisu w ogóle nie widać (zwłaszcza w połysku).
Dopiero z bliska można dostrzec, jak to wyglądało niechlujnie. Zdjęcie zostało zrobione tuż przed odnową.
Wygląda to zdecydowanie lepiej niż wcześniej. Napis został odnowiony przy użyciu wodoodpornego pisaka do nagrobków.
Samochód wydaje się być odświeżony. Najlepiej to wygląda, gdy auto jest świeżo umyte.
Wkrótce przyjdzie czas na tylne łożysko, gdyż zaczyna się odzywać. Zimą po raz kolejny wyszedł na wolność rudzielec. Wiosną zrobi się z nim porządek.
Tydzień temu przywieźliśmy z bratem Toyotę Camry trzeciej generacji, silnik 3.0 V6 o mocy 185 KM (co najważniejsze, w manualu!). Samochód holowaliśmy przez połowę drogi, po czym zostawiliśmy na jednej ze stacji benzynowych ze względu na noc, która nagle nadeszła. Następnego dnia wróciliśmy większym samochodem, z którym ciągnięcie auta było dużo przyjemniejsze.
nie planujesz zmiany koloru felg? bo wg mnie nie pasuje taki macik. Ale ogółem jest ok tojcia :) propsy z hajnówki :)
Odpowiedz@kumpek20, popatrzyłbyś z bliska to byś się zdziwił ;) Też byłem sceptyczny, ale ostatecznie efekt mi się spodobał. Pozdrawiam :)
OdpowiedzAż mi się zatęskniło za moją ex... Piękne to autko masz, ale czyżby się szykował swap?
Odpowiedz@kitt2496, tą Camry kupiliśmy właśnie pod swap. Szkoda jednak wyciągać silnik z całkiem fajnego auta, po czym wyrzucić je na złom. Prawdopodobnie wtedy do Camry wsadzi się 1.6, choć nie wiem czy to nie bluźnierstwo.
OdpowiedzChwila bo czegoś nie ogarniam, nie potrafisz ściągnąć listwy z maski, która jest przykręcona na kilka śrub widocznych po podniesieniu maski (w tych okrągłych otworach w masce od środka) a myślisz o swapie motoru z camry do Celicy, gdzie może jest to wykonalne, lecz poprostu idiotyczne i nie ekonimiczne? od ręki za ok 3 tyś dostaniesz motor 2.0 z rocznika twojej Celicy albo z generacji VI o mocy 175KM sprawny i pasujący do auta z pasującą skrzynią i wiązką, ecu wszystkim czego potrzeba. Poza tym holowałeś auto na lince taki kawał drogi, to mądre nie było (sądzę że droga była długa po innych tablicach camry-celicy). nie ograniam też jak się zajmuje rudą skoro co zimę wychodzi, sorry ale w każdej mojej Celice raz zrobiona ruda już nigdy nie wychodziła, a Celic V generacji posiadam 3 i wszystkie nadal są w moim posiadaniu. cała rodzinka 1.6, 2.0 i 2.0T 4wd. pozdrawiam i radzę nie traktować tych pięknych aut jak jakiegoś golfa co młotkiem się klepnie, byle jechał, bo te panny tego nie lubią :)
Odpowiedz@breczus, fajnie, że chcesz jak najlepiej dla tego samochodu, ale uwierz mi, on jest w dobrych rękach. Listwy nie ściągnąłem, gdyż słyszałem, że przy montażu/demontażu łatwo jest ją uszkodzić, wolałem więc nie ryzykować. Nie traktuj mnie jak idioty, gdyż dobrze wiem, że swap silnika nie polega wyłącznie na przełożeniu serca... Co do holowania, masz rację - popełniłem błąd. Myślałem, że Camry uszkodzona nawet dojedzie, a jednak woleliśmy z bratem nie ryzykować i wzięliśmy na hol. Celiką ciągnęliśmy Camry przez około 50 km, po czym zostawiliśmy na stacji benzynowej ze względu na noc. Autu po podróży nic się nie stało, więc lepiej będzie jak się uspokoisz. Wbrew pozorom, samochodu nie traktuję jako magnes na dziewczyny. Jeżdżę tym autem, gdyż mi się podoba. Jakbym traktował je tak jak mówisz, to prawdopodobnie po pół roku użytkowania Celica trafiłaby na złom. To jest mój pierwszy samochód, ten wyjątkowy - dbam o niego jak tylko mogę i wyraźnie nie jestem zadowolony, gdy coś złego się z nim dzieje. Nie cieszy mnie też to, że pomimo moich starań ktoś próbuje mi wmawiać, że jestem złym właścicielem. Jeżeli nie potrafisz tego pojąć, to jesteś zwyczajnym ignorantem, patrzysz na młodych kierowców jak na debili, którzy powinni jeździć tylko zdezelowanymi BMW E36 i Hondami Civic. Nie pozdrawiam.
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2016 o 11:50
a co do tematu wsadzenia v6, nie jestes w stanie tego zrobić bez: zmian układu chłodzenia zmian mocowania silnika (cięcie budy, spawanie itp.) zmian wiązki silnika (nie podepniesz tak sobie silnika do auta) zmian układu wydechowego a to wszystko tylko po to by sie silnik zmiescił co dalej to dalej. a jeśli naprawdę nie byłeś w stanie sam ogarnąć odkręcenia tej listwy, uznałeś że możesz bez problemu holować kawał drogi nie sprawne, cięższe auto, to domyślam się że nie masz nawet 5% wiedzy i umiejętności by ogarnąć to po bożemu.
Odpowiedz