Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Kickster MotoznaFca #8 - Ford Focus

MotoznaFca tym razem na celownik bierze Forda Focusa.
by Kickster
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar nitro997
2 2

Mi najbardziej podoba się Focus I generacji, jest genialny, ze smakiem, wszystko idealnie spasowane itp, ubolewam bardzo na jego niesymetrycznym wnętrzu (porażka) i że nowsze focusy nie mają świateł tylnych w słupkach! konkret moim zdaniem i rzadkość w dzisiejszych czasach. Kolejnym minusem jest i o czym wiadomo silniki diesla oraz RDZA!!!

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

I generacja Focusa również wychodziła w wersji RS o mocy ponad 200KM. Powstało ok 4500 egzemplarzy, z czego jakaś połowa poszła na rynek brytyjski. Oprócz tego Focus I generacji posiadał jeszcze 2 godne uwagi wersje: jedna znana bardziej na kontynencie amerykańskim - Focus SVT z silnikiem 2.0 turbo o mocy 170KM (w Europie występowała pod nazwą ST170) oraz druga, szalona, mocna...i praktycznie niemożliwa do zdobycia (powstały tylko 3 sztuki, każda w innych barwach, obecnie pozostały już maksymalnie 2 egzemplarze, bo trzeci uległ zniszczeniu) wersja FR200. Bodykit potrafi odtrącać, ale 300 KM chyba wystarczająco przekonuje...

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

A wracając na ziemię, to owszem 1.8 TDDi w porównaniu do innych jednstek tego typu wypada całkiem dobrze, model z tym silnikiem przejeździł w mojej rodzinie dobre paręnaście lat, początkowo jako auto rodzinne, obecnie jako służbowe. Przebieg na chwilę obecną to jakieś 400 tysięcy kilometrów i już czuć że nawet i ten silnik nie jest niezniszczalny...do tego warto wspomnieć tu o ok. 10 przypadkach, kiedy skrzynia biegów postanowiła się zbuntować i pogubić wszystkie biegi...wtedy tato wchodził pod samochód, coś pogrzebał i zaraz jechaliśmy jedynie na 2 biegu...

Odpowiedz
avatar BOOSTED
0 0

1.8 TDCI 115 jak najbardziej udany silnik i można go śmiało polecić .

Odpowiedz
Udostępnij