@DuDzio Domyślam się że tu masz dolną i górną skrzynie, całe i półbiegi no i się nazbierały trzy drążki w europejskich ciężarówkach jest to zastąpione po prostu dwoma klawiszami. Taka konstrukcja może być prostsza w konstrukcji i mniej awaryjna. Ale to niech się wypowiedzą co dłużej za kółkiem siedzą.
@Wujaszek_Wania: Ja szczerze powiem że tylko raz jechałem DAFem z ręczną skrzynią i nie ogarniałem, dziadek mi mówił co robić i dla mnie to czarna magia. Automatem prościej :D
@DuDzio: A to na pewno że prościej, ale wajchowanie daje trochę frajdy i jest prostsze niż się wydaje, przynajmniej z normalna skrzynią bo to co na filmie to dopiero kosmos. A i sa jeszcze magicy co sprzęgła używają tylko żeby pierwszy bieg wrzucić.
Ja się pytam. Jak? Po co? Kto to konstruował?! :D
Odpowiedz@DuDzio Domyślam się że tu masz dolną i górną skrzynie, całe i półbiegi no i się nazbierały trzy drążki w europejskich ciężarówkach jest to zastąpione po prostu dwoma klawiszami. Taka konstrukcja może być prostsza w konstrukcji i mniej awaryjna. Ale to niech się wypowiedzą co dłużej za kółkiem siedzą.
Odpowiedz@Wujaszek_Wania: Ja szczerze powiem że tylko raz jechałem DAFem z ręczną skrzynią i nie ogarniałem, dziadek mi mówił co robić i dla mnie to czarna magia. Automatem prościej :D
Odpowiedz@DuDzio: A to na pewno że prościej, ale wajchowanie daje trochę frajdy i jest prostsze niż się wydaje, przynajmniej z normalna skrzynią bo to co na filmie to dopiero kosmos. A i sa jeszcze magicy co sprzęgła używają tylko żeby pierwszy bieg wrzucić.
Odpowiedz@Wujaszek_Wania: No wiadomo, po jakiejś godzinie szło by w miarę gładko ;)
Odpowiedzjak to Australia to pewnie na bardzo dalekie trasy po bezdrożach itp bo weź tym w miasto wjedź 3 skrzyżowania i masz dość i tęsknisz za automatem :P
OdpowiedzWeź miej teraz zbieżność zdyganą. Dwie ręce na drążkach a tu kierownicę ściąga ;)
Odpowiedz