Pół roku temu przyjechało a4 b7 z tym silnikiem po wybuchu, przyczyna nie znana, kupiono silnik taki sam z przebiegiem 50k wstawiono i tyle. A ten czekał aż przyszedłem do przyszlego teścia na praktyki :-) w sumie to fajnie bo budowę silnika lepiej poznałem. A co do samego silnika dziwne było że w jednej głowicy były dwa inne wałki... jeden żeliwny drugi...niewiem, panewki starte do warstwy miedzianej więc olej też zanedbywany. Przebieg 100k i po silniku, wada materiału z którego została wykonana korba, bo co innego? Chyba że właściciel go nie oszczedzal
jaka przyczyna?
OdpowiedzPół roku temu przyjechało a4 b7 z tym silnikiem po wybuchu, przyczyna nie znana, kupiono silnik taki sam z przebiegiem 50k wstawiono i tyle. A ten czekał aż przyszedłem do przyszlego teścia na praktyki :-) w sumie to fajnie bo budowę silnika lepiej poznałem. A co do samego silnika dziwne było że w jednej głowicy były dwa inne wałki... jeden żeliwny drugi...niewiem, panewki starte do warstwy miedzianej więc olej też zanedbywany. Przebieg 100k i po silniku, wada materiału z którego została wykonana korba, bo co innego? Chyba że właściciel go nie oszczedzal
OdpowiedzNawet nie strasz ... Rozglądam się właśnie za c6 2.7 :o ale chyba 3.0 będzie D:
Odpowiedz@Banita95: Zdecydowanie 3.0 polecam 2.7 troche jednak za slaby
OdpowiedzJeśli 2,7 to rozglądaj się za nowszymi czyli 2006+. Teściu i jego Tata mają 2,7 i wszystko jest okej :-)
OdpowiedzSilnik się wk***ił że nie spełnia norm i go rozsadziło :D
Odpowiedz