peugot nawet spk a jeśli chodzi o mody to ja bym jakieś ładne koło wrzucił(to 50% wyglądu całego auta) ja do swojej astry właśnie na wiosnę zakładam jakieś ładne 15
bo na razie śmigam na 13 i straszna koza jest :D
1,1 czy 1,4?
sam posiadam takowy i polecam ;) jedyna droższa rzecz to belka..
zadbaj o rudą (a raczej jej brak) i będzie jeździł i jeździł ;)
dobra felga 15' to i wygląda i jedzie jeszcze (1,4 75kucy) aczkolwiek po przejechaniu sie 2,0 s16 to jednak jest niedosyt :D
również jest to moje pierwsze autko i w pełni polecam, silnik gaz polubił przebieg 240tyś i nic sie nie dzieje, naprawde polecam ;)
Witam :) Ja Ci polecam nie robic nic z autem :) Pierwsze auto, to pierwsze auto.. i tak je kiedyś zmienisz wiec lepiej odkladaj kazdy grosz na twoje "wymarzone" auto :) niż wydawaj na bezmyślne "pierdoły" ;)
@arbipl: Głupie gadanie według mnie. Wiadomo nie zainwestuje w ten samochód grubych pieniędzy bo nie warto, ale znaleźć ładną felgę, trochę obniżyć, to nie są takie ogromne koszta jeżeli w wakacje się trochę popracuje, mówiąc na swoim przykładzie :) Ja widziałbym go tak: ładna felga (nie za duża, o łagodnym wzorze), delikatne obniżyć, pomalować przedni zderzak pod kolor (bez listwy, listwa czarna), przyciemnić szyby w granicach rozsądku, wymienić samą końcówkę wydechu i może dorzucić lotkę od RC (oklejoną na czarno). Aaa i jakoś zamaskować ten pomarańczowy pasek pomiędzy drzwiami, a szybą :)
@KrZyChOgr: Trzeba jeden ząbek w dół czego zapomniałem napisać ;p Amory musza być krótsze i twardsze bo będziesz tarł tłumikiem jak ci do tyłu wsiada 2 osoby.
@Misiek1394: Wcale nie muszą być krótsze, wystarczą tylko twardsze, oczywiście przy obniżeniu o jeden ząbek, co da ok 4cm. Najlepiej poszukać amorów do wersji s16, albo RC, czy tam GTI, one fabrycznie powinny być twardsze.
Tak naprawdę , możecie się nie zgadzać , ale to auto jest NIJAKIE !
Nie ma to auto tak naprawdę większych zalet ( Poza wersją RC , która nieźle zasuwa ) Może dla kobiety dobre auto , ale za faceta ? no prośba :D
@BOOSTED: No ja się nie zgodzę, ale wypadałoby pamiętać, że niektórzy wolą kupić najbardziej rozsądne auto dla nich w danym momencie, a spełnienie motoryzacyjnym marzeń odkładają na później. A zalety peugeocik autora ma: mało pali, trwały silnik, raczej dobra blacha. Jedno co to belka może być kosztowna, ale to nie rzecz, którą robi się co roku. Nijakie może być, jak każdy samochód w serii. Ale jak poprzednicy wspomnieli ładna felga i już będzie lepiej. Wiem co mówię, bo sam śmigam astrą g kombi :D
@cukiernick: Fan właściciel się zgadza :)
Poza tym to moje zdanie każdy ma swoje , tak jak każdy ma swoje cztery litery :)
PS : Kompleksów jako takich nie posiadam :)
@miczeq: Może i masz racje , ale kiedyś macałem to auto i jakoś mi się ono nie ,, widziało ''
Ale przynajmniej reklama była niezła tego auta ta z Hindustanem :)
Ta belka to już w legendy obrosła wole tego tego tygryska niż jakiegoś pasata czy innego szrot z vw grupy z aluminiowym zawieszeniem bo nie dość że nie trwałe to i drogie.A tu zmieniasz bekę i masz na lata spokój sama zmiana to moment a cena też nie jakaś zaporowa jak na na świeże zawieszenie na dwie strony.Wadą tego bolidu jest skopa konstrukcja i bark miejsca żeby co kogokolwiek zrobić mówię tu o dwu litrowych dieslach.Co do rdzy jak nie zabezpieczony to lubi go i to dobrze tyle że nie wyłazi na progi błotniki itp tylko podłoga,nadkola.Radze sprawdzić odpływy w progach i pod maską pod plastikowymi osłonami lubi tam woda stać i leci potem ładnie,uważaj tez na tylni spryskiwacz znany jest mi przypadek że strzelił wężyk i woda w próg szła a odpływy zatkane co było po roku można sonie wyobrazić. Ogólnie jak sie zadba to fajne miejskie wozidło a na dodatek dobrze się prowadzi. Widzę ze kolega na rabarbarach czyli gdzieś nie daleko mnie mieszkasz.
Też mam takiego tylko że 5 furtek i wersja ABC (Absolutny Brak Czegokolwiek) i w utrzymaniu jest faktycznie tani. Największa wada tych aut to tylna belka, koszt regeneracji zabija w porównaniu z innymi częściami. Tak to na prawdę spoko autko na początek, ale ma swoje kaprysy jak to Francuz :P
peugot nawet spk a jeśli chodzi o mody to ja bym jakieś ładne koło wrzucił(to 50% wyglądu całego auta) ja do swojej astry właśnie na wiosnę zakładam jakieś ładne 15 bo na razie śmigam na 13 i straszna koza jest :D
Odpowiedzładna fela i gleba! sam tak mam po swojej cytrynie, cudna fela 17 i skręcamy gwincik na wiosnę :D
Odpowiedz1,1 czy 1,4? sam posiadam takowy i polecam ;) jedyna droższa rzecz to belka.. zadbaj o rudą (a raczej jej brak) i będzie jeździł i jeździł ;) dobra felga 15' to i wygląda i jedzie jeszcze (1,4 75kucy) aczkolwiek po przejechaniu sie 2,0 s16 to jednak jest niedosyt :D również jest to moje pierwsze autko i w pełni polecam, silnik gaz polubił przebieg 240tyś i nic sie nie dzieje, naprawde polecam ;)
Odpowiedz@Ciupas: 1.9d :)
Odpowiedz@Ciupas: Niestety kupiłem z cieknącą pompą wtryskową ale 250 zł i pompa została zregenerowana i jest ok. Spalanie 5-6 L. :) to cieszy :)
Odpowiedz@KrZyChOgr: no tego silnika to nie zajedziesz, nie zniszczalny :)
OdpowiedzWitam :) Ja Ci polecam nie robic nic z autem :) Pierwsze auto, to pierwsze auto.. i tak je kiedyś zmienisz wiec lepiej odkladaj kazdy grosz na twoje "wymarzone" auto :) niż wydawaj na bezmyślne "pierdoły" ;)
Odpowiedz@arbipl: Głupie gadanie według mnie. Wiadomo nie zainwestuje w ten samochód grubych pieniędzy bo nie warto, ale znaleźć ładną felgę, trochę obniżyć, to nie są takie ogromne koszta jeżeli w wakacje się trochę popracuje, mówiąc na swoim przykładzie :) Ja widziałbym go tak: ładna felga (nie za duża, o łagodnym wzorze), delikatne obniżyć, pomalować przedni zderzak pod kolor (bez listwy, listwa czarna), przyciemnić szyby w granicach rozsądku, wymienić samą końcówkę wydechu i może dorzucić lotkę od RC (oklejoną na czarno). Aaa i jakoś zamaskować ten pomarańczowy pasek pomiędzy drzwiami, a szybą :)
Odpowiedz@DuDzio: Wydaje mi się że znacznie taniej kupi używany w kolorze :)
Odpowiedz@Kaczogrod758: Lakier perłowy KHD trudno coś znaleźć. Pozostawiłem kontakt na każdym szrocie w okolicy i czekam...
Odpowiedz@arbipl: Proszę pierwsze auto też można było nic nie robić ale zawsze chciałem B serie w 6 genie bez rdzy http://pl.tinypic.com/view.php?pic=16267pi&s=9#.VsCoPeZrZl0
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 lutego 2016 o 17:16
@Kaczogrod758: W sumie. Nie pomyślałem o tym :D
Odpowiedz@Suple: Ale sztosiak. Wstawiasz go na stronke?
Odpowiedz@lukasz: Masz kilka fotek na moim profilu
OdpowiedzWsadz 16 z peugeota 307 + sprężyny -40 na przod i krótsze amory na tył. I wystarczy.
Odpowiedz@Misiek1394: "krótsze amory na tył", wiesz w ogóle jak działa belka na drążkach skrętnych?
Odpowiedz@Filipczak: Pytanie, jak obniżyć na belce skrętnej ???
Odpowiedz@KrZyChOgr: Trzeba jeden ząbek w dół czego zapomniałem napisać ;p Amory musza być krótsze i twardsze bo będziesz tarł tłumikiem jak ci do tyłu wsiada 2 osoby.
Odpowiedz@Misiek1394: Wcale nie muszą być krótsze, wystarczą tylko twardsze, oczywiście przy obniżeniu o jeden ząbek, co da ok 4cm. Najlepiej poszukać amorów do wersji s16, albo RC, czy tam GTI, one fabrycznie powinny być twardsze.
Odpowiedz206 jest spoko sprawą do modowania. Ale myślę, że nie ma co przesadzać wrzuć mu dobre koło i lekka gleba i będzie OK.
OdpowiedzTak naprawdę , możecie się nie zgadzać , ale to auto jest NIJAKIE ! Nie ma to auto tak naprawdę większych zalet ( Poza wersją RC , która nieźle zasuwa ) Może dla kobiety dobre auto , ale za faceta ? no prośba :D
Odpowiedz@BOOSTED: No ja się nie zgodzę, ale wypadałoby pamiętać, że niektórzy wolą kupić najbardziej rozsądne auto dla nich w danym momencie, a spełnienie motoryzacyjnym marzeń odkładają na później. A zalety peugeocik autora ma: mało pali, trwały silnik, raczej dobra blacha. Jedno co to belka może być kosztowna, ale to nie rzecz, którą robi się co roku. Nijakie może być, jak każdy samochód w serii. Ale jak poprzednicy wspomnieli ładna felga i już będzie lepiej. Wiem co mówię, bo sam śmigam astrą g kombi :D
Odpowiedz@BOOSTED: powiedział fan/właściciel Hondy Civic... co to za podział auto dla faceta/kobiety? tak leczą kompleksy właściciele małych przyrodzeń :D
Odpowiedz@cukiernick: Fan właściciel się zgadza :) Poza tym to moje zdanie każdy ma swoje , tak jak każdy ma swoje cztery litery :) PS : Kompleksów jako takich nie posiadam :)
Odpowiedz@miczeq: Może i masz racje , ale kiedyś macałem to auto i jakoś mi się ono nie ,, widziało '' Ale przynajmniej reklama była niezła tego auta ta z Hindustanem :)
OdpowiedzTa belka to już w legendy obrosła wole tego tego tygryska niż jakiegoś pasata czy innego szrot z vw grupy z aluminiowym zawieszeniem bo nie dość że nie trwałe to i drogie.A tu zmieniasz bekę i masz na lata spokój sama zmiana to moment a cena też nie jakaś zaporowa jak na na świeże zawieszenie na dwie strony.Wadą tego bolidu jest skopa konstrukcja i bark miejsca żeby co kogokolwiek zrobić mówię tu o dwu litrowych dieslach.Co do rdzy jak nie zabezpieczony to lubi go i to dobrze tyle że nie wyłazi na progi błotniki itp tylko podłoga,nadkola.Radze sprawdzić odpływy w progach i pod maską pod plastikowymi osłonami lubi tam woda stać i leci potem ładnie,uważaj tez na tylni spryskiwacz znany jest mi przypadek że strzelił wężyk i woda w próg szła a odpływy zatkane co było po roku można sonie wyobrazić. Ogólnie jak sie zadba to fajne miejskie wozidło a na dodatek dobrze się prowadzi. Widzę ze kolega na rabarbarach czyli gdzieś nie daleko mnie mieszkasz.
OdpowiedzTeż mam takiego tylko że 5 furtek i wersja ABC (Absolutny Brak Czegokolwiek) i w utrzymaniu jest faktycznie tani. Największa wada tych aut to tylna belka, koszt regeneracji zabija w porównaniu z innymi częściami. Tak to na prawdę spoko autko na początek, ale ma swoje kaprysy jak to Francuz :P
Odpowiedz