Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Dragster

Dziwne, że te cieńkie kółka z przodu wytrzymują takie obciążenia..
by DaN0
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Tomson2244
0 0

Te kółka nie mają dużych przeciążeń. Ten samochód służy tylko do dragów i nie wykonuje się skrętów przy nie wiadomo jakich prędkościach, przy przyśpieszaniu są one odciążane wiec dotykają tylko delikatnie podłoża a momentami pewnie wcale. Więc nie ma potrzeby stosowania szerszych kół i które zwiększają opory toczenia

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2012 o 17:08

avatar DaN0
0 0

Z Twojej gadki wynika, że praktyczne wcale nie dotykają asfaltu czy tam czasami lekko to i tak opory się nie liczą... xd tak tylko się droczę... ;)

Odpowiedz
avatar Berik
0 0

większe koła = większa masa, a poco większe skoro nie są potrzebne ?

Odpowiedz
avatar phil123
0 0

pamiętajmy o tym, iż z tyłu dragstera są tzw. "rolki", które go trzymają, aby nie zrobił 180 stopni ale pozwalają na na kilka cm podnieść dragstera, aby miał lepszą przyczepność , do rzeczy Tomson ma po części rację i Dano, bo opony też się liczą ale tylko na ostatnich 100 - 150 metrach, bo wtedy one mają największą przyczepność :D

Odpowiedz
avatar phil123
0 0

a i jeszcze, ładnego klasyka wstawiłeś :)

Odpowiedz
Udostępnij