Nie tylko wykręcił żarówkę ale także ingerował w zegary, gdyż nie powinna się świecić kontrolka Check, wraz z kontrolką akumulatora na jednej żarówce, ponieważ koleś poprostu wyłamał lub odciął przegrodę miedzy tymi dwiema kontrolkami tak aby po zaświeceniu się kontrolki alkumulatora, świeciła się też kontrolka CHeck, a wiadomo po odpaleniu samochodu gasła kontrolka akumulatora a z nią tzw Check :)
Tacy są Polscy mechanicy w UK. Mi miał zmienić termostat, olej silnika, olej skrzyni, płyn chłodzący. Co zrobił:
Olej silnika i skrzyni wymienił,
filtr oleju wymienił
filtr powietrza wymienił
termostatu nie wymienił bo zamiennik nie otwierał/zamykał się dostatecznie (ciekawe)
nie potrafił prawidłowo odpowietrzyć układu chłodzenia (mimo że pod maską jest naklejka a na niej jak to zrobić :)
zamiast opróżnić układ z płynu chłodzącego dolał czerwony bo taki był kolor
Podziękowałem frajerowi, który chciał mi wyjąć bezpieczniki od wentylatorów chłodnicy. A na końcu "jak pan kupi oryginalny termostat to pan do mnie przyjedzie i zrobimy" moja odpowiedź "Mam już auto umówione do kogoś innego"
Nie polecam gościa (Paweł w Wakefield)
Nigdy więcej do żadnego laika nie pojadę
Żeby zdiagnozować co powoduje stuki w silniku daj zamochód na luz zaciśnij ręczny i odpal. Jeśli z silnika pojawią się mechaniczne dzwieki i stuki oznacza ze masz problem z kołem zamachowym Lub w niektórych przypadkach MG możliwe Koło dwumasowe. ( możliwe ślizganie sprzęgła w czasie jazdy)
Jeśli nie słuchać stuków kiedy stoisz najlepiej sie przejechać po dziurach i sprawdzić czy kiedy jezdzisz są stuki to oznacza że masz najprawdopodobniej wywjechane gumy na wachaczach.
Partacz nie mechanik - ja bym do niego więcej nie wjechał...
OdpowiedzNie tylko wykręcił żarówkę ale także ingerował w zegary, gdyż nie powinna się świecić kontrolka Check, wraz z kontrolką akumulatora na jednej żarówce, ponieważ koleś poprostu wyłamał lub odciął przegrodę miedzy tymi dwiema kontrolkami tak aby po zaświeceniu się kontrolki alkumulatora, świeciła się też kontrolka CHeck, a wiadomo po odpaleniu samochodu gasła kontrolka akumulatora a z nią tzw Check :)
OdpowiedzTacy są Polscy mechanicy w UK. Mi miał zmienić termostat, olej silnika, olej skrzyni, płyn chłodzący. Co zrobił: Olej silnika i skrzyni wymienił, filtr oleju wymienił filtr powietrza wymienił termostatu nie wymienił bo zamiennik nie otwierał/zamykał się dostatecznie (ciekawe) nie potrafił prawidłowo odpowietrzyć układu chłodzenia (mimo że pod maską jest naklejka a na niej jak to zrobić :) zamiast opróżnić układ z płynu chłodzącego dolał czerwony bo taki był kolor Podziękowałem frajerowi, który chciał mi wyjąć bezpieczniki od wentylatorów chłodnicy. A na końcu "jak pan kupi oryginalny termostat to pan do mnie przyjedzie i zrobimy" moja odpowiedź "Mam już auto umówione do kogoś innego" Nie polecam gościa (Paweł w Wakefield) Nigdy więcej do żadnego laika nie pojadę
Odpowiedz@Ghoster: Jeśli mieszkasz w okolicy Glasgow to pisz podeśle ci namiary na dobrego mechanika (Polaka )
Odpowiedz@Mikixix: Wakefield :( do Glasgow raczej blisko nie będę miał :( szkoda. Dzięki za chęci :)
OdpowiedzŻeby zdiagnozować co powoduje stuki w silniku daj zamochód na luz zaciśnij ręczny i odpal. Jeśli z silnika pojawią się mechaniczne dzwieki i stuki oznacza ze masz problem z kołem zamachowym Lub w niektórych przypadkach MG możliwe Koło dwumasowe. ( możliwe ślizganie sprzęgła w czasie jazdy) Jeśli nie słuchać stuków kiedy stoisz najlepiej sie przejechać po dziurach i sprawdzić czy kiedy jezdzisz są stuki to oznacza że masz najprawdopodobniej wywjechane gumy na wachaczach.
Odpowiedz