niedawno w jednym z filmów na mk pewien łysy Pan z dredami mówił aby nie smarować gwintów przed przykręcaniem bo zmniejsza to tarcie między śrubą a nakrętką i może sie to poluzować. Szczególnie że na powyższym filmie jet nowy łącznik, więc i nowe gwinty, które powinny się zakręcić bez problemu
@daro100: w tym przypadu smar ma zapobiegac korozji i ulatwic nam demontaz w przyszlosci. Nakrętki w lacznikach,sworzniach, koncowkach drazkow piosiadaja wewnatrz gwintu plastikowy kolnierz zapobiegajacy odkrecaniu sie srub.
niedawno w jednym z filmów na mk pewien łysy Pan z dredami mówił aby nie smarować gwintów przed przykręcaniem bo zmniejsza to tarcie między śrubą a nakrętką i może sie to poluzować. Szczególnie że na powyższym filmie jet nowy łącznik, więc i nowe gwinty, które powinny się zakręcić bez problemu
Odpowiedz@daro100: w tym przypadu smar ma zapobiegac korozji i ulatwic nam demontaz w przyszlosci. Nakrętki w lacznikach,sworzniach, koncowkach drazkow piosiadaja wewnatrz gwintu plastikowy kolnierz zapobiegajacy odkrecaniu sie srub.
Odpowiedz