@Kaczogrod758: Pozwolę sobie zacytować :) "Marka i model: Fiat Uno 2.0 8v turbo i.e.
Rok produkcji: 2002
Pojemność i moc: 2.0 turbo 230KM@350Nm
Opis: Silnik Fiat croma/Lancia delta, 2 litry, 8 zaworów, dwa wałki.
Turbo TD04hl-19t, sprzęgło kewlar, skrzynia fiat coupe turbo z visco-szperą, hamulce przód 257mm wentylowane, tył 227mm tarczowe, zawieszenie przód air-ride, tył sprężyny weitec -40, wydech 2.5 cala kwasówka + tłumik końcowy WM SPORT, akumulator przeniesiony na tył, intercoller FMIC 180x550x60, pompa paliwa walbro 255, chłodnica oleju 19-rzędowa.
Silnik jest wysterowany gazem LPG firmy KME.
Nakładki przednie i progowe - uno turbo
Nakładki tylne - dopasowane z golfa II, wycięte ranty nadkoli.
Koła: Momo 15x7J, opony przód TOYO R1R, tył Rainsport 3 - 195/50R15
Wnętrze: Zegary uno turbo, wskaźnik EGT i sondy lambda, fotele przednie fiat coupe." WIęcej nie muszę dodawać :P
@Fiat_9: No to faktycznie ładnie :D Kiedyś widziałem projekt Uno z napędami od Delty i jej silnikiem przez co potrzebowało szerokich nadkoli więc ciekawiło mnie co tutaj takiego siedzi że nie widać tego :D
@Kaczogrod758: Jest reaktywowany Uniak bo był Taki niebieski właśnie z tymi napędami, teraz jest z tymi samymi bebechami Czarne Uno 3 drzwiowe. :) Ale o nim akurat mało wiem. :)
@DeadHei: Ten sticker jest fabryczny (pomijając dopisek "2.0" na początku). Auto na tym zdjęciu jest brudne a cienie zmieniają zupełnie wygląd felg :D ale to nie dla wyglądu było budowane bynajmniej :D
Teraz są już kolejne mody, sprzęgło spiek kewlar nie dawał rady), uszczelka pod głowicą stalowa cometic, nowa turbina (nie regenerowana tylko nówka) i kilka drobnych poprawek.
W styczniu wylatuje LPG i wchodzi EMU, większe wtryski plus cała masa czujników i celujemy w 300 koni.
Co sprawia że jest tym wilkiem w owczej skórze? Bebechy z Delty, silnik z Uno Turbo :)? Przybliż nam coś więcej na jego temat :)
Odpowiedz@Kaczogrod758: Pozwolę sobie zacytować :) "Marka i model: Fiat Uno 2.0 8v turbo i.e. Rok produkcji: 2002 Pojemność i moc: 2.0 turbo 230KM@350Nm Opis: Silnik Fiat croma/Lancia delta, 2 litry, 8 zaworów, dwa wałki. Turbo TD04hl-19t, sprzęgło kewlar, skrzynia fiat coupe turbo z visco-szperą, hamulce przód 257mm wentylowane, tył 227mm tarczowe, zawieszenie przód air-ride, tył sprężyny weitec -40, wydech 2.5 cala kwasówka + tłumik końcowy WM SPORT, akumulator przeniesiony na tył, intercoller FMIC 180x550x60, pompa paliwa walbro 255, chłodnica oleju 19-rzędowa. Silnik jest wysterowany gazem LPG firmy KME. Nakładki przednie i progowe - uno turbo Nakładki tylne - dopasowane z golfa II, wycięte ranty nadkoli. Koła: Momo 15x7J, opony przód TOYO R1R, tył Rainsport 3 - 195/50R15 Wnętrze: Zegary uno turbo, wskaźnik EGT i sondy lambda, fotele przednie fiat coupe." WIęcej nie muszę dodawać :P
Odpowiedz@Fiat_9: No to faktycznie ładnie :D Kiedyś widziałem projekt Uno z napędami od Delty i jej silnikiem przez co potrzebowało szerokich nadkoli więc ciekawiło mnie co tutaj takiego siedzi że nie widać tego :D
Odpowiedz@Kaczogrod758: Jest reaktywowany Uniak bo był Taki niebieski właśnie z tymi napędami, teraz jest z tymi samymi bebechami Czarne Uno 3 drzwiowe. :) Ale o nim akurat mało wiem. :)
Odpowiedz@Fiat_9: Podobno to z napędami Delty miało zostać rozbite na jakimś wiadukcie
Odpowiedz@Kaczogrod758: BYło rozbite. Ale silnik i napędy odratowali. I powstało drugie. :) https://www.youtube.com/watch?v=ZPH7BlEHIEQ https://www.youtube.com/watch?v=iqSsvTWkGcw
OdpowiedzKolor jeszcze jest spoko, ale ta felga i ten sticker na dole jest bleh
Odpowiedz@DeadHei: Liczy się efekt a bez tego stickera. Który akurat jest drobiazgiem spełniającym swoim funkcje by auto wyglądało łyso :P
Odpowiedz@DeadHei: Ten sticker jest fabryczny (pomijając dopisek "2.0" na początku). Auto na tym zdjęciu jest brudne a cienie zmieniają zupełnie wygląd felg :D ale to nie dla wyglądu było budowane bynajmniej :D Teraz są już kolejne mody, sprzęgło spiek kewlar nie dawał rady), uszczelka pod głowicą stalowa cometic, nowa turbina (nie regenerowana tylko nówka) i kilka drobnych poprawek. W styczniu wylatuje LPG i wchodzi EMU, większe wtryski plus cała masa czujników i celujemy w 300 koni.
Odpowiedz