@matheo200: Potwierdzam! Gościu po pijaku kiedyś przyrżnął w jeszcze nie moją 740 Turbo z boku, on przód zmasakrowany a w Volvo błotnik i felga do wymiany.
@r4dzio: Na pierwszy rzut oka między 740, a 760 nie widać różnicy ;) 740 ma gorsze zawieszenie, 760 ma wielowahaczowe i 6 cylindrowe silniki no i bardziej wypasione wyposażenie. Ja tam na swoją 740 nie narzekam, zagazowana, 180 koni, dla 18-sto latka nic więcej nie trzeba.
Bardziej 940 turbo, niż 740 turbo, ale ogólnie się zgadzam.
W 900-kach jest to o tyle łatwiejsze, że są w nich seryjnie dostępne 2.0 turbo 190/200 KM (B204GT/FT) oraz 2.3 turbo 135 KM (B230FK, silnik seryjnie zakuty, wytrzymujący 700-800 KM bez dotykania w ogóle dołu). Do tego seryjna szpera i skrzynia M90 występująca także w Suprze i BMW M5.
Przeciwpancerna to może być konstrukcja zdolna zniszczyć to pancerne auto.
Odpowiedz@matheo200: Potwierdzam! Gościu po pijaku kiedyś przyrżnął w jeszcze nie moją 740 Turbo z boku, on przód zmasakrowany a w Volvo błotnik i felga do wymiany.
OdpowiedzWolę 760 turbo :)
Odpowiedz@r4dzio: Na pierwszy rzut oka między 740, a 760 nie widać różnicy ;) 740 ma gorsze zawieszenie, 760 ma wielowahaczowe i 6 cylindrowe silniki no i bardziej wypasione wyposażenie. Ja tam na swoją 740 nie narzekam, zagazowana, 180 koni, dla 18-sto latka nic więcej nie trzeba.
OdpowiedzBardziej 940 turbo, niż 740 turbo, ale ogólnie się zgadzam. W 900-kach jest to o tyle łatwiejsze, że są w nich seryjnie dostępne 2.0 turbo 190/200 KM (B204GT/FT) oraz 2.3 turbo 135 KM (B230FK, silnik seryjnie zakuty, wytrzymujący 700-800 KM bez dotykania w ogóle dołu). Do tego seryjna szpera i skrzynia M90 występująca także w Suprze i BMW M5.
Odpowiedz