A mnie coś innego zastanawia...
1. Niedogrzany silnik, nawet z uszkodzonym w jakiś sposób układem chłodzenia, przy takim obciążeniu powinien mieć 90.
2. Diesel i obrotomierz do 7k rpm...?
3. 250km/h...hmm. Utwardzony zawias, opona 195, i MOŻE byłoby to stabilne....względnie. Za mało tym jeździłem, a i egzemplarz był troszkę zmęczony, ale czy to czasem nie prowadzi się jak taczka? @Charakterek, miałeś takiego, rzuć opinią.
4. Pomijam brak mocy.
@Susel201: i zobacz że mu zdjęcie bardzo ostre wyszło, w dodatku wszystkie meganki I w dieselu nie przekraczały prędkości maksymalnej 190km/h
dlaczego na liczniku nie ma przebiegu tylko jest komunikat oil ok, znika on po kilkunastu sekundach więc zdjęcie to fejk
@wonsky: Silnik jest po licznych modyfikacjach, komunikaty pokazywane na komputerze pokładowym można zmienić jednym przyciskiem w gałce, Meganki miały licznik do 7k rpm, a co do temperatury, motor nie zdążył się nagrzać ponieważ został on od razu poddany takiej ciężkiej próbie, niestety przez to już dzisiaj rano były problemy z uruchomieniem silnika.
@Qmi: Mam uwierzyć, że zrobiłeś to zdjęcie trzymając w ręku komórkę (Samsung Galaxy J1), która ustawiła Ci ISO 400 i czas na 1/8 sekundy przy prędkości 250 km/h? Nie. Nigdy w życiu takie ostre z ręki by nie wyszło. Ponadto dCi raczej ponad 5000 rpm by nie zrobił, zwłaszcza na wysokim biegu i przy dużej prędkości. Stanu oleju nie wywołasz podczas jazdy (przynajmniej ja nie mogłem i instrukcja nie pisze, by można było). Co najwyżej wskazania komputera, ale zawsze jakieś cyferki podczas jazdy są. Komunikat o oleju tylko po włączeniu zapłonu. Innymi słowy - chcesz być wiarygodny? Nakręć film z jazdy. Póki co nie wierzę w to.
@Charakterek: Załóżmy, że dałby radę zrobić takie zdjęcie, ale... kurde nie uwierzę nigdy w to, że ten dCi przeżyłby takie przeróbki. Jakiś TDI to może, diesel od Volvo też (tutaj akurat wiem, że takie rzeczy są możliwe widziałem parę takich opcji, ale do jazdy na co dzień niezbyt się to już nadaje ;) )ale nie 15-to letni, francuski diesel z zapewne wysokim już przebiegiem.
1. Meganki nie mają takiego obrotomierza w dieslu, chyba, że był wymieniany
2. 98 kucy i 250 na blacie? Nie uwierzę dopóki nie zobaczę chociaż filmu. Jak był dłubany to musi mieć co najmniej 200KM (choć powinien mieć nawet więcej bo diesel jest cięższy niestety), a meganka 1 ze 140 konnym benzyniakiem ciągnie 214 bodajże... P.S: tak dCi ma 98KM nie 90KM będąc dokładnym :D Choć podejrzewam, że po sporym przebiegu 200koni rozerwałoby ten silnik przy Takiej próbie i Takiej temperaturze.
3. Meganka jak taczka się w sumie nie prowadzi, prowadzi się normalnie, ale przy tej pogodzie, przy pow 200 km/h albo: odleci, ewentualnie przód traci pzyczepność a auto owija się wokół barierek/drzewa/itp. to nie RS-ka :D
4. 7k rpm... to nawet w Audi R10 TDI czy R15 TDI nie kręcą pow. 5 tysięcy, a to pojazdy wyścigowe z mocą powyżej 500KM.
5. Jeśli to wszystko to prawda, meganka długo nie pożyje, a raczej jej silnik :D
Też tak miałem - przy teście zegarów...
Odpowiedz@Charakterek: Hahaha 1-0 dla Charakterka :D
OdpowiedzA mnie coś innego zastanawia... 1. Niedogrzany silnik, nawet z uszkodzonym w jakiś sposób układem chłodzenia, przy takim obciążeniu powinien mieć 90. 2. Diesel i obrotomierz do 7k rpm...? 3. 250km/h...hmm. Utwardzony zawias, opona 195, i MOŻE byłoby to stabilne....względnie. Za mało tym jeździłem, a i egzemplarz był troszkę zmęczony, ale czy to czasem nie prowadzi się jak taczka? @Charakterek, miałeś takiego, rzuć opinią. 4. Pomijam brak mocy.
Odpowiedz@Susel201: i zobacz że mu zdjęcie bardzo ostre wyszło, w dodatku wszystkie meganki I w dieselu nie przekraczały prędkości maksymalnej 190km/h dlaczego na liczniku nie ma przebiegu tylko jest komunikat oil ok, znika on po kilkunastu sekundach więc zdjęcie to fejk
Odpowiedz@wonsky: Silnik jest po licznych modyfikacjach, komunikaty pokazywane na komputerze pokładowym można zmienić jednym przyciskiem w gałce, Meganki miały licznik do 7k rpm, a co do temperatury, motor nie zdążył się nagrzać ponieważ został on od razu poddany takiej ciężkiej próbie, niestety przez to już dzisiaj rano były problemy z uruchomieniem silnika.
Odpowiedz@Qmi: Mam uwierzyć, że zrobiłeś to zdjęcie trzymając w ręku komórkę (Samsung Galaxy J1), która ustawiła Ci ISO 400 i czas na 1/8 sekundy przy prędkości 250 km/h? Nie. Nigdy w życiu takie ostre z ręki by nie wyszło. Ponadto dCi raczej ponad 5000 rpm by nie zrobił, zwłaszcza na wysokim biegu i przy dużej prędkości. Stanu oleju nie wywołasz podczas jazdy (przynajmniej ja nie mogłem i instrukcja nie pisze, by można było). Co najwyżej wskazania komputera, ale zawsze jakieś cyferki podczas jazdy są. Komunikat o oleju tylko po włączeniu zapłonu. Innymi słowy - chcesz być wiarygodny? Nakręć film z jazdy. Póki co nie wierzę w to.
Odpowiedz@Charakterek: Załóżmy, że dałby radę zrobić takie zdjęcie, ale... kurde nie uwierzę nigdy w to, że ten dCi przeżyłby takie przeróbki. Jakiś TDI to może, diesel od Volvo też (tutaj akurat wiem, że takie rzeczy są możliwe widziałem parę takich opcji, ale do jazdy na co dzień niezbyt się to już nadaje ;) )ale nie 15-to letni, francuski diesel z zapewne wysokim już przebiegiem.
OdpowiedzŁadnie idzie na tym podnośniku :)
Odpowiedz1. Meganki nie mają takiego obrotomierza w dieslu, chyba, że był wymieniany 2. 98 kucy i 250 na blacie? Nie uwierzę dopóki nie zobaczę chociaż filmu. Jak był dłubany to musi mieć co najmniej 200KM (choć powinien mieć nawet więcej bo diesel jest cięższy niestety), a meganka 1 ze 140 konnym benzyniakiem ciągnie 214 bodajże... P.S: tak dCi ma 98KM nie 90KM będąc dokładnym :D Choć podejrzewam, że po sporym przebiegu 200koni rozerwałoby ten silnik przy Takiej próbie i Takiej temperaturze. 3. Meganka jak taczka się w sumie nie prowadzi, prowadzi się normalnie, ale przy tej pogodzie, przy pow 200 km/h albo: odleci, ewentualnie przód traci pzyczepność a auto owija się wokół barierek/drzewa/itp. to nie RS-ka :D 4. 7k rpm... to nawet w Audi R10 TDI czy R15 TDI nie kręcą pow. 5 tysięcy, a to pojazdy wyścigowe z mocą powyżej 500KM. 5. Jeśli to wszystko to prawda, meganka długo nie pożyje, a raczej jej silnik :D
Odpowiedz