Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Ogar-Iśnia

Czy polerowanie szkodzi silnikowi?
by blazej5
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar flatron
1 1

Jest mniejsza powierzchnia odprowadzania ciepła i powietrze wolniej płynie przy wypolerowanej powierzchni niż przy lekko chropowatej, ale chyba jest za mała różnica by było to w jakikolwiek sposób zauważalne.

Odpowiedz
avatar hiroshima87
1 1

Jestes pewien? Mi sie wydaje, ze przy wypolerowanej powierzchni powietrze leci szybciej. Chocby po to poleruje sie kanaly dolotowe, wydechowe, robi porting.

Odpowiedz
avatar cukiernick
1 1

@flatron: chyba odwrotnie. Powietrze opłynie szybciej i z mniejszymi zawirowaniami powierzchnię gładką niż chropowatą... Ale na takiej powierzchni i przy prędkościach rozwijanych przez Ogara ma to pomijalny wpływ. :) pytanie jak często trzeba będzie poprawiać polerowane elementy które się nagrzewają.

Odpowiedz
avatar flatron
0 0

@cukiernick: @flatron: Nieprawda. Potwierdzone info na podstawie doświadczenia na polibudzie dowiedziane się od jednego z członków ekipy budującej bolid formuły student. Wypolerowana powierzchnia można powiedzieć przysysa powietrze do siebie, lekko chropowata tego nie robi, a zawirowania nie są aż tak duże by spowalniały przepływ.

Odpowiedz
avatar Mikeu
0 0

Ale inną kwestia jest to, że wypolerowa y przedmiot ma mniejszą powierzchnię przez którą oddaje ciepło, ale to też są małe wartości i myślę, że ważniejszymi kwestiami są tu odpowiedni przepływ i zawirowania powietrza ;)

Odpowiedz
avatar Dziubek
0 0

Czym polerowałeś? Jak udało Ci się tak doładnie gaznik przepolerować ?

Odpowiedz
Udostępnij