@Paulo5e: Jeżdżę dużo takim ale 2.8 v6 193KM i co do tej podsterowności to nie ma tragedii, może w niektórych sytuacjach na wejściu w zakręt bez odpowiedniego dohamowania, ale już w zakrecie i na wyjściu Quattro robi mega robotę. Co do komfortu to racja, ale z drugiej strony to segment D z lat 90tych, więc cudów nie można się spodziewać...mało miejsca, beznadziejne wygłuszenie. Miałem D2 z podobnych lat, no to w tych kwestia nie ma żadnego porównania, ale to inny segment:D jedno jest pewne za napęd QUATTRO na torsenie 5+ !
@lukaszm: Do tych niekumatych, to co napisałem w pierwszym komentarzu to nie jest moja opinia! (to był sarkazm).
Nie będę wam linkował, wysilcie się.
Minusa to każdy głupi może dać.
Podsterowne, niewygodne i na dodatek w TDI...
Odpowiedz@Paulo5e: 1.9 TDI jedne z najlepszych szczególnie silniki na pompie vp37, odpowiednio modzone narobi wstydu dużo nowszym autom,
Odpowiedz@maniekaudia4: Nie rozumiem dam minusa... Widzę kolega nie w temacie. Przeglądaj dalej może zakumasz.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2016 o 18:34
@Paulo5e: Jeżdżę dużo takim ale 2.8 v6 193KM i co do tej podsterowności to nie ma tragedii, może w niektórych sytuacjach na wejściu w zakręt bez odpowiedniego dohamowania, ale już w zakrecie i na wyjściu Quattro robi mega robotę. Co do komfortu to racja, ale z drugiej strony to segment D z lat 90tych, więc cudów nie można się spodziewać...mało miejsca, beznadziejne wygłuszenie. Miałem D2 z podobnych lat, no to w tych kwestia nie ma żadnego porównania, ale to inny segment:D jedno jest pewne za napęd QUATTRO na torsenie 5+ !
Odpowiedz@lukaszm: Do tych niekumatych, to co napisałem w pierwszym komentarzu to nie jest moja opinia! (to był sarkazm). Nie będę wam linkował, wysilcie się. Minusa to każdy głupi może dać.
OdpowiedzTaak sarkazm powinien mieć inna czcionkę w internecie bo często jest źle odbierany hiji
Odpowiedz