Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Niepozorny Peugeot 308 GTi 270

by cax
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar serekczek55
2 2

Z tych dwóch wybrałbym Subaru, bo przyśpiesza bardzo równomiernie w porównaniu z Peugeotem.

Odpowiedz
avatar hondacbr11
1 1

@serekczek55: Peugeot też jedzie bardzo linowo od 100 km/h no cóż przy takiej mocy i napędzie na przód nie ma możliwości liniowego ruszenia bez poślizgu żeby osiagnac jak najlepsze przyspieszenie.

Odpowiedz
avatar fifipmi1
0 2

WRX wygląd na + dzwięk na + prowadzenie na +

Odpowiedz
avatar asterlock
0 0

Tak czy siak wybrałbym Subaru. W relatywnie podobnej cenie dostajemy mocniejsze auto czteronapędowe, które ma lepsze prowadzenie, lepszą trakcje i (dyskusyjna sprawa) wygląd. A mi jakoś nie zależy an samochodzie, który będzie mistrzem prostej Pomimo układu Toresen i tak Peugeot nie ma co walczyć na ostrych wirażach z Subaru A Subaru raczej nikt nie kupuje żeby zapierdzielać po autostradach

Odpowiedz
avatar kampiszon
1 1

@asterlock: Jako ciekawostkę powiem, że Megane RS na Nurburgringu wykręciło lepszy czas od WRXa, a to w zasadzie konstrukcja bliźniacza z 308ką.

Odpowiedz
avatar DabekGK
2 2

@kampiszon: Ja ze swojej strony dodam, że WRX, to nie to samo, co tytułowe WRX STi.. Owe STi ma 300km, natomiast WRX 225. Mają różne przekładnie kierownicze, zawieszenie, hamulce. I liczy się również kierowca obu aut..

Odpowiedz
avatar kampiszon
0 0

@DabekGK: Wiem wiem, mój błąd, napisałem w skrócie, ale chodziło mi o WRX STI 2,5 turbo 300KM ;)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 stycznia 2016 o 15:39

avatar hondacbr11
0 0

@kampiszon: A co jest bliźniaczego w Peugeocie i Renault... Jak nie masz pojęcia o czym piszesz to daj sobie spokój. W peugeocie mamy silnik 1.6 w renault 2.0 dodatkowo to dwa całkowicie różniące i nie mające ze sobą nic wspólnego nie licząc tego że obydwa pochodzą z Francji.

Odpowiedz
avatar kampiszon
0 0

@hondacbr11: Moc 270km, zbliżony moment obrotowy sporo ponad 300NM, oba równo 6s/100kmh, mechanizm Torsen, identyczne zawieszenie przód macphersony z tyłu belka skrętna, skrzynia 6biegów. Różni je pojemność i co za tym idzie masa, no i w peugeotach nie wyskakuje choinka na zegarach z czego słyną megane... tyle. Jak nie masz pojęcia o czym piszesz to daj sobie spokój ;)

Odpowiedz
avatar kampiszon
1 1

Niezły "sleeper" z tego Puga. Z Subaru mało kto chciałby się "sprawdzić" na światłach, a taki Peugeot może zaskoczyć. Szkoda tylko, tak jak już wspomniano, że to napęd na jedną ośkę.

Odpowiedz
avatar cax
0 0

@kampiszon: Jako fan Citroena też ubolewam nad tym,że pomimo udział w rajdach i po tylu tytułach mistrzów konstruktorów nie stworzyli żadnej cywilne Xsary,C4 czy DS3Racing z napędem 4X4 i mocnym sinikiem.

Odpowiedz
avatar BOOSTED
-1 1

Takie porównania są z dupy . Tak czy siak wolał bym Subaru

Odpowiedz
Udostępnij