Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

TOP 5 Samochodów do Driftu za 5000 zł

Tak to znowu ten od Eclipsa... Mam nadzieję, że zestawienia tych samochodów wam sie będzie podobało... W końcu powstało specjalnie na wasze życzenie. Pozdrawiam.
by WarPitbull
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar berton121
0 0

eclipse będzie najlepsza ;D ja bym wziął oczywiście tą e36 pewnie za 5tys by kupił spokojnie tylko chcący ją zrobić do driftu trzeba na dzień dobry ze 2-3tyś włożyć: klatka bezpieczeństwa, fotele kubełkowe, hydrauliczny ręczny,hamulce , komplet opon , ja bym widział jeszcze jakieś poliuretany, gwint bym jeszcze wsadził lub jakieś sprężyny obniżające, i inne pierdoły

Odpowiedz
avatar WarPitbull
-1 1

@berton121: no to mówisz już o takim widze naprawde ambitnym projekcie... Słyszałem, że Eclipse 1G ma to wszystko już w serii xD

Odpowiedz
avatar berton121
0 0

@WarPitbull: ręczny hydrauliczny to wiadomo na 100% najważniejszy kubełki też by sie przydało i klatka zawsze to jest trochę bezpieczniej w razie dachowania dach oprze sie na klatce i nam nie rozpieprzy głowy. To są takie 3 najważniejsze według mnie rzeczy reszta to już tak jak by zostało parę zielonych w kieszeni to coś można dokupić

Odpowiedz
avatar drektor
0 0

@berton121: po 1 to moc, po 2 zawias, po 3 heble, po 4 kubełki

Odpowiedz
avatar serekczek55
0 0

@berton121: Za 5k kupujesz coś mechanicznie sprawnego, budą się nie przejmujesz, a z elementów wnętrza typu fotele, boczki itd. możesz odzyskać jeszcze trochę siana. Kubełki jakieś używane można po taniości kupić, a jeśli chodzi o ręczny to można po prostu zapadkę wyjąć i amatorowi do zabawy wystarczy taka łapa. Jedynie ceny klatki się nie przeskoczy, a ja również uważam, że klatka powinna być.

Odpowiedz
avatar Djmnich
0 0

Polonez Caro z 1.4 od Roverka to ciekawy i tani wybór,a po zmianie skrzyni i mostu to już w ogóle szatan.

Odpowiedz
avatar rayu
0 0

Video z cyklu nie wiem to się wypowiem :/

Odpowiedz
avatar arnold777
1 1

CO TO ROBI NA GŁÓWNEJ!? WON! Sory, ale chłopie trujesz głupoty co chwile, chyba wybrałeś nie tą branże co trzeba. Albo chociaż nie nagrywaj o tym filmików, bo nie dośc że zatruwasz internet, to jeszcze marnujesz swój i nasz czas. BTW. w jakim temacie byś nie nagrywał, wypada sprawdzić informacje przekazywane dalej

Odpowiedz
avatar xDamiz
0 0

Witam Robię własny samochód do jazdy na co dzień, chce żeby się jakoś ładnie się prezentował, ale też chciałbym móc nim spokojnie wyjechać na tor i podriftować. Oczywiście pod kątem mechanicznym dałem go odpowiednim osobom do zrobienia. Pytanie pod kątem przyszłościowym bo finanse teraz na to nie pozwalają. Chciałbym zrobić samochód, aby był trochę bezpieczniejszy, bo ma mi. wyciętą kontrolę trakcji, abs itp. Moje pytanko, jakie tarcze hamulcowe i zaciski polecacie, aby były dobre, ale też nie za drogie? Nie chce byle gówna do tego samochodu kupować, chciałbym go zrobić ze smakiem. Wielkość felg jakie będę chciał zastosować to 18 lub 19. W jaki sposób mogę zwiększyć bezpieczeństwo prócz dużych i szerokich kół, dobrych tarcz hamulcowych i zacisków? Nie chce wstawiać klatki, ewentualnie rozmyślałem nad klatką na silnik. Pozdrawiam Samochód to Mazda RX-8 z 2004r (nie jest w serii).

Odpowiedz
Udostępnij