Tak to znowu ten od Eclipsa... Mam nadzieję, że zestawienia tych samochodów wam sie będzie podobało... W końcu powstało specjalnie na wasze życzenie. Pozdrawiam.
eclipse będzie najlepsza ;D
ja bym wziął oczywiście tą e36 pewnie za 5tys by kupił spokojnie
tylko chcący ją zrobić do driftu trzeba na dzień dobry ze 2-3tyś włożyć: klatka bezpieczeństwa, fotele kubełkowe, hydrauliczny ręczny,hamulce , komplet opon , ja bym widział jeszcze jakieś poliuretany, gwint bym jeszcze wsadził lub jakieś sprężyny obniżające, i inne pierdoły
@WarPitbull: ręczny hydrauliczny to wiadomo na 100% najważniejszy kubełki też by sie przydało i klatka zawsze to jest trochę bezpieczniej w razie dachowania dach oprze sie na klatce i nam nie rozpieprzy głowy. To są takie 3 najważniejsze według mnie rzeczy reszta to już tak jak by zostało parę zielonych w kieszeni to coś można dokupić
@berton121: Za 5k kupujesz coś mechanicznie sprawnego, budą się nie przejmujesz, a z elementów wnętrza typu fotele, boczki itd. możesz odzyskać jeszcze trochę siana. Kubełki jakieś używane można po taniości kupić, a jeśli chodzi o ręczny to można po prostu zapadkę wyjąć i amatorowi do zabawy wystarczy taka łapa. Jedynie ceny klatki się nie przeskoczy, a ja również uważam, że klatka powinna być.
CO TO ROBI NA GŁÓWNEJ!? WON!
Sory, ale chłopie trujesz głupoty co chwile, chyba wybrałeś nie tą branże co trzeba. Albo chociaż nie nagrywaj o tym filmików, bo nie dośc że zatruwasz internet, to jeszcze marnujesz swój i nasz czas.
BTW. w jakim temacie byś nie nagrywał, wypada sprawdzić informacje przekazywane dalej
Witam
Robię własny samochód do jazdy na co dzień, chce żeby się jakoś ładnie się prezentował, ale też chciałbym móc nim spokojnie wyjechać na tor i podriftować. Oczywiście pod kątem mechanicznym dałem go odpowiednim osobom do zrobienia. Pytanie pod kątem przyszłościowym bo finanse teraz na to nie pozwalają. Chciałbym zrobić samochód, aby był trochę bezpieczniejszy, bo ma mi. wyciętą kontrolę trakcji, abs itp. Moje pytanko, jakie tarcze hamulcowe i zaciski polecacie, aby były dobre, ale też nie za drogie? Nie chce byle gówna do tego samochodu kupować, chciałbym go zrobić ze smakiem. Wielkość felg jakie będę chciał zastosować to 18 lub 19. W jaki sposób mogę zwiększyć bezpieczeństwo prócz dużych i szerokich kół, dobrych tarcz hamulcowych i zacisków? Nie chce wstawiać klatki, ewentualnie rozmyślałem nad klatką na silnik.
Pozdrawiam
Samochód to Mazda RX-8 z 2004r (nie jest w serii).
eclipse będzie najlepsza ;D ja bym wziął oczywiście tą e36 pewnie za 5tys by kupił spokojnie tylko chcący ją zrobić do driftu trzeba na dzień dobry ze 2-3tyś włożyć: klatka bezpieczeństwa, fotele kubełkowe, hydrauliczny ręczny,hamulce , komplet opon , ja bym widział jeszcze jakieś poliuretany, gwint bym jeszcze wsadził lub jakieś sprężyny obniżające, i inne pierdoły
Odpowiedz@berton121: no to mówisz już o takim widze naprawde ambitnym projekcie... Słyszałem, że Eclipse 1G ma to wszystko już w serii xD
Odpowiedz@WarPitbull: ręczny hydrauliczny to wiadomo na 100% najważniejszy kubełki też by sie przydało i klatka zawsze to jest trochę bezpieczniej w razie dachowania dach oprze sie na klatce i nam nie rozpieprzy głowy. To są takie 3 najważniejsze według mnie rzeczy reszta to już tak jak by zostało parę zielonych w kieszeni to coś można dokupić
Odpowiedz@berton121: po 1 to moc, po 2 zawias, po 3 heble, po 4 kubełki
Odpowiedz@berton121: Za 5k kupujesz coś mechanicznie sprawnego, budą się nie przejmujesz, a z elementów wnętrza typu fotele, boczki itd. możesz odzyskać jeszcze trochę siana. Kubełki jakieś używane można po taniości kupić, a jeśli chodzi o ręczny to można po prostu zapadkę wyjąć i amatorowi do zabawy wystarczy taka łapa. Jedynie ceny klatki się nie przeskoczy, a ja również uważam, że klatka powinna być.
OdpowiedzPolonez Caro z 1.4 od Roverka to ciekawy i tani wybór,a po zmianie skrzyni i mostu to już w ogóle szatan.
OdpowiedzVideo z cyklu nie wiem to się wypowiem :/
OdpowiedzCO TO ROBI NA GŁÓWNEJ!? WON! Sory, ale chłopie trujesz głupoty co chwile, chyba wybrałeś nie tą branże co trzeba. Albo chociaż nie nagrywaj o tym filmików, bo nie dośc że zatruwasz internet, to jeszcze marnujesz swój i nasz czas. BTW. w jakim temacie byś nie nagrywał, wypada sprawdzić informacje przekazywane dalej
OdpowiedzWitam Robię własny samochód do jazdy na co dzień, chce żeby się jakoś ładnie się prezentował, ale też chciałbym móc nim spokojnie wyjechać na tor i podriftować. Oczywiście pod kątem mechanicznym dałem go odpowiednim osobom do zrobienia. Pytanie pod kątem przyszłościowym bo finanse teraz na to nie pozwalają. Chciałbym zrobić samochód, aby był trochę bezpieczniejszy, bo ma mi. wyciętą kontrolę trakcji, abs itp. Moje pytanko, jakie tarcze hamulcowe i zaciski polecacie, aby były dobre, ale też nie za drogie? Nie chce byle gówna do tego samochodu kupować, chciałbym go zrobić ze smakiem. Wielkość felg jakie będę chciał zastosować to 18 lub 19. W jaki sposób mogę zwiększyć bezpieczeństwo prócz dużych i szerokich kół, dobrych tarcz hamulcowych i zacisków? Nie chce wstawiać klatki, ewentualnie rozmyślałem nad klatką na silnik. Pozdrawiam Samochód to Mazda RX-8 z 2004r (nie jest w serii).
Odpowiedz